Accepterad Junior12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junior12

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: 76561199222650009

Ditt Hex-ID: 11000014b3e7499

Vad är din discord tagg? Halfw4y#8016

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 91049.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för jag gjorde något som inte var okej det jag gjorde var grovt oacceptabelt och jag förstår varför bannan var korrekt, föklarar mer nedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade vanligt som krim och sedan behövde vi hoppa support vi drar support och vi snackar sedan fick jag energi kick jag vet de låter kontisgt och började sätta på min cam i support och börja lalla jag gjorde inget konstigt utan bara satte på mig min webcam börja dansa lite "sturdy" och jag ångrar detta grovt eftersom det är så dumt och min ursäkt till detta är att jag har ADHD prolbem som jag har haft med tidigare bans ochså det är så att jag har inget konsikvens tänk och har försökt förbätttra mig som ibland funkar väldigt bra men ibland skiter det sig och det blir som så här istället. Sen forsätter vi snacka om krim rp om det jag gjorde fel så jag sa att jag skulle skjuta staffen, och såklart sa jag det som lall men jag förstår varför han inte gjorde det eftersom att han inte har samma humor som jag har för som jag snackar och håller på gör jag med mina vänner och fattar att han kanske inte håller på som vi gör förstår varför jag gjort fel ber hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En korrekt ban eftersom jag gjorde fel, och jag förstår varför ludde banna mig, och det jag gjorde var väldigt fel hade jag vart i samma sits hade jag gjort samma som ludde. jag tycker jag förtjänar att bli unbannad från unive eftersom att unive är mitt liv jag kan inte stå ut en dag utan unive asså just nu under sommaren är det väldigt svårt att göra något roligt eftersom att jag är bannad från unive så jag kan inte ha det kul med mina vänner i unive. Så snälla låt mig komma tillbaka jag ska förbättra mitt betende omgående

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mycket lall när jag var ny på servern
har lärt mig alla regler inom rpn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat sätta på camen och bete mig mer som en normal människa och mer proffisgt för om jag inte hade satt på camen hade jag varit kvar på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja tänka mer på konsivkenserna som kan ske även fast jag har ADHD så ska jag försöka tänka på det först alltid tänka fler steg innan en handlingm

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka