- Meddelanden
- 93
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 250 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: J.vi0
Datum: 2025-10-25
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åkte runt i min bil o sen fick jag ett staff samtal där jag skulle komma support där det sen slutade med en pc check o då blev jag bannad för fusk.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag, är otroligt ledsen för den skada jag gjorde på servern och jag kan meddela att jag lärt mig en rejäl läxa efter att ha varit bannad i 7 månader. Detta kommer naturligtvis inte hända igen och jag skulle bli jätte glad om jag skulle kunna få en andra chans.
Vad har du lärt dig sedan dess? Massa grejer, har ju gått 7 månader nu sen jag blev bannad och jag har verkligen lärt mig nu. Jag har insett mitt misstag och tar till 100% ansvar för det, det är inget jag är stolt över men alla gör misstag och det gjorde jag denna gång…
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en spelare som är erfaren av rp, har rpat i 3 år och har testat det mesta, allt från seriös rp, till skott rp på redzone serverar men har väll nu helt enkelt mognat och vill börja rpa seriöst nu och det skulle vara riktigt kul att få göra det på unive igen, en server man har extremt mycket minnen från.
Har du bevis som stödjer din överklagan? J.vi0 har det.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja