- Meddelanden
- 93
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 250 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: J.vi0
Datum: 2025-10-25
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag åkte runt i en bil sent på kvällen och sen fick jag ett staff samtal om att jag skulle komma support och då hoppade jag support där jag blev pc checkad, och resten är historia.
Tar du ansvar för det som hände? Självklart gör jag det, det är något jag ångrar otroligt mycket och något jag verkligen inte hade gjort om. Hade jag fått chansen att få spela på servern igen är 100% säker att jag inte hade blivit bannad igen då jag verkligen lärt mig efter alla bans jag fått och jag tycker verkligen precis som alla andra att man förtjänar att få en till chans vilket jag respekterar att ni tänker att jag inte förtjänar men hade jag fått en andra chans så hade jag verkligen tagit rp:andet seriöst och följt reglerna till 100%. Har dessutom gått 7 månader nu så tro mig jag har verkligen lärt mig att inte göra om detta nu.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte fuska det är så jävla onödigt o dumt så de går nt o beskriva o efter ett halv år har jag verkligen insett mitt misstag. Detta kommer NATURLIGTVIS inte hända igen och efter ett stort misstag så lär man sig och det är det som är så bra med att bli bannad och jag känner verkligen att jag lärt mig något och vill så gärna komma tillbaka på servern och börja rpa igen det skulle vara SÅÅÅÅÅ KUL! Efter denna ban känner jag mig mycket mer säker på vikten av att alltid följa reglerna, oavsett vad, eftersom jag nu vet att konsekvenser annars kommer att ske. Jag har verkligen reflekterat över min ban och insett vad jag gjorde fel. Detta kommer inte att hända igen, då jag har läst igenom alla regler noggrant och till och med tagit anteckningar på vissa specifika regler för att försäkra mig om att jag har full koll. Jag vill komma tillbaka till servern med en bättre inställning och visa att jag kan spela på ett rättvist och respektfullt sätt. Som sagt, har varit bannat ett bra tag nu och känner mig redo att komma tillbaka starkare och verkligen visa att jag vill servern väl. Avslutningsvis så vill jag bara så gärna vilja komma tillbaka till servern för att bidra med bra rp och bara komma tillbaka till din server philip och helt enkelt bevisa att jag är kapabel nog att kunna spela på unive. Jag har verkligen lärt mig utav mitt otroligt stora misstag nu och jag känner mig verkigen redo att starta igång med rpn på unive nu igen för att verkligen rpa såsom att göra roliga väl utvecklade sociala rollspels scenarion. Det skulle verkligen uppskatas extremt mycket om ni skulle kunna ge mig en andra skans för det skulle jag verkligen tycka vara jätte skysst och roligt. Det jag kunde gjort annorlunda är att Inte gjort något o jag förstår nu i efterhand verkligen inte vad som flög i skallen när jag gjorde det och det är verkligen något jag ångrar så jäkla mycket går verkligen inte att beskriva med ord hur mycket jag ångrar det och det skulle verkligen vara jätte schysst om ni skulle låta mig få en andra chans vilket jag förstår att ni har svårt att ge men ni kan pc checka mig hela tiden för jag har verkligen lärt mig av mitt misstag och det ångrar jag så himla mycket och jag ber verkligen om ursäkt 320 för det dumma beslutet jag tog och jag kan verkligen lova dig att jag inte kommer göra om det igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en spelare som egentligen bidrar till en hög och bra rp nivå, och det är säkert något ni inte tror på men det kan jag verkligen lova. Staffen som pc checkade mig sa det också men det jag gjorde fel var att jag fuskade och det är just det som jag aldrig någonsin kommer göra igen och till skillnad från andra fuskare så lär jag mig utav mina misstag och det kan ni kolla på min ban historik. Jag har blivit bannad för c-logg efter det har det aldrig hänt igen, jag blev bannad för fear rp och efter det har aldrig det hänt igen, och nu blev jag bannad för fusk och det kommer inte heller hända igen så återigen så ber jag verkligen om ursäkt för den skada jag gjort på servern och jag kan lova er att det aldrig kommer hända igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja