Nekad Jultomten1 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jultomten1

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823/

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? jultomten.1

Vem var det som bannade dig? @J.vi0

Bild på banmeddelande: aaaaaaaa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde mig av tredjepartsmjuksvaror

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i min bil sen fick jag ett staffsamtal och där sa dem bara att jag skulle komma support, sen blev jag pc chekad och det som då hände var att jag blev bannad för fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var hundra procent jag som gjorde fel finns inget att klandra något över. Men det jag gjorde var att nästan alla de jag gibbade med körde me fusk inte alla men några stycken i alla fall och då ville jag också testa det så då köpte jag fusk i 3 dagar för att testa även fast jag kunde skjuta osv men ville bara testa det och då slutade det med en ban redan efter en dag. Och detta är något jag verkligen ångrar så otroligt mycket, förstår verkligen inte hur jag tänkte när jag gjorde det då jag dessutom var bra på att skjuta så det var riktigt onödigt men alla gör misstag och denna gång var det min tur att göra ett misstag. Jag tycker beslutet som togs var bra eftersom att jag verkligen lärt mig något efter denna ban, men jag kan säga att jag utan tvekan skulle vilja komma tillbaka till servern nu! då den är riktigt bra. Jag har verkligen lärt mig utav mitt misstag och har verkligen läst igenom reglerna riktigt noggrant och känner mig mer redo än någonsin att börja rollspela på servern igen! Det var ett otroligt stort misstag från min sida och jag ångrar det beslutet jag tog den sena natten/kvällen riktigt mycket. Men alla gör misstag och den natten var det min tur att göra det misstaget men alla lär sig efter sina misstag och det har jag verkligen gjort nu!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt det då jag vanligtvis brukar ha en väldigt bra rp nivå så jag brukar inte bli bannad så jätte ofta men det är väll lite små grejer skulle jag nog gissa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort något o jag förstår nu i efterhand verkligen inte vad som flög i skallen när jag gjorde det och det är verkligen något jag ångrar så jäkla mycket går verkligen inte att beskriva med ord hur mycket jag ångrar det och det skulle verkligen vara jätte schysst om ni skulle låta mig få en andra chans vilket jag förstår att ni har svårt att ge men ni kan pc checka mig hela tiden för jag har verkligen lärt mig av mitt misstag och det ångrar jag så himla mycket och jag ber verkligen om ursäkt 320 för det dumma beslutet jag tog och jag kan verkligen lova dig att jag inte kommer göra om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart! Detta kommer NATURLIGTVIS inte hända igen och efter ett stort misstag så lär man sig och det är det som är så bra med att bli bannad och jag känner verkligen att jag lärt mig något och vill så gärna komma tillbaka på servern och börja rpa igen det skulle vara SÅÅÅÅÅ KUL! Efter denna ban känner jag mig mycket mer säker på vikten av att alltid följa reglerna, oavsett vad, eftersom jag nu vet att konsekvenser annars kommer att ske. Jag har verkligen reflekterat över min ban och insett vad jag gjorde fel. Detta kommer inte att hända igen, då jag har läst igenom alla regler noggrant och till och med tagit anteckningar på vissa specifika regler för att försäkra mig om att jag har full koll. Jag vill komma tillbaka till servern med en bättre inställning och visa att jag kan spela på ett rättvist och respektfullt sätt. Som sagt, har varit bannat ett bra tag nu och känner mig redo att komma tillbaka starkare och verkligen visa att jag vill servern väl. Avslutningsvis så vill jag bara så gärna vilja komma tillbaka till servern för att bidra med bra rp och bara komma tillbaka till din server philip och helt enkelt bevisa att jag är kapabel nog att kunna spela på unive. Jag har verkligen lärt mig utav mitt otroligt stora misstag nu och jag känner mig verkigen redo att starta igång med rpn på unive nu igen för att verkligen rpa såsom att göra roliga väl utvecklade sociala rollspels scenarion. Det skulle verkligen uppskatas extremt mycket om ni skulle kunna ge mig en andra skans för det skulle jag verkligen tycka vara jätte skysst och roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Vill dessutom säga att jag köpte fusk i 3 dagar och jag ångrar det sjukt mycket, kan lova er även fast ni inte kommer tro på mig att jag inte kommer fuska nån gång igen... för de va fan de största misstaget jag gjort. Skulle vara riktigt schysst om jag skulle kunna få en ny chans.🙂

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka