Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2005
Vad heter du på discord? Jg7#2386
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 316
Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som jag bara kan, flera timmar i veckan
Vad heter du? Tony Törnström
Hur gammal är du? 22 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Yes
Varför vill du bli polis? För jag tror att det är ett yrke perfekt för mig och jag är redo för utmaningen det innebär. Har alltid varit lite utav en dröm att få vara polis.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att bekämpa brottsligheten och att medborgarna i staden ska kunna känna sig trygga ute på gatorna. Det är även viktigt att vara trevlig mot alla man möter för att medborgare ska veta att dem kan lita på poliserna och inte behöver känna sig oroliga.
Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om yrket är att vi som är poliser ska hjälpa folk som behöver hjälp och se till att alla kan sköta sig och följa lagarna. Om man inte följer lagarna så ska man få straff eller tillsägelse och att man ska jobba för stadens säkerhet så ingen blir skadad eller något annat hemskt.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte som just polis.
Hur är du som person? Väldigt utåtriktad, målmedveten och glad. Vill alltid människors bästa och försöker hela tiden att utvecklas som person och kollega.
Är det något vi bör veta om dig? Nej det tror jag inte.
Vad heter du på discord? Jg7#2386
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 316
Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som jag bara kan, flera timmar i veckan
Vad heter du? Tony Törnström
Hur gammal är du? 22 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Yes
Varför vill du bli polis? För jag tror att det är ett yrke perfekt för mig och jag är redo för utmaningen det innebär. Har alltid varit lite utav en dröm att få vara polis.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att bekämpa brottsligheten och att medborgarna i staden ska kunna känna sig trygga ute på gatorna. Det är även viktigt att vara trevlig mot alla man möter för att medborgare ska veta att dem kan lita på poliserna och inte behöver känna sig oroliga.
Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om yrket är att vi som är poliser ska hjälpa folk som behöver hjälp och se till att alla kan sköta sig och följa lagarna. Om man inte följer lagarna så ska man få straff eller tillsägelse och att man ska jobba för stadens säkerhet så ingen blir skadad eller något annat hemskt.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte som just polis.
Hur är du som person? Väldigt utåtriktad, målmedveten och glad. Vill alltid människors bästa och försöker hela tiden att utvecklas som person och kollega.
Är det något vi bör veta om dig? Nej det tror jag inte.