Juliusg | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Juliusg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2005

Vad heter du på discord? Jg7#2386

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 316

Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som jag bara kan, flera timmar i veckan

Vad heter du? Tony Törnström

Hur gammal är du? 22 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Yes

Varför vill du bli polis? För jag tror att det är ett yrke perfekt för mig och jag är redo för utmaningen det innebär. Har alltid varit lite utav en dröm att få vara polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att bekämpa brottsligheten och att medborgarna i staden ska kunna känna sig trygga ute på gatorna. Det är även viktigt att vara trevlig mot alla man möter för att medborgare ska veta att dem kan lita på poliserna och inte behöver känna sig oroliga.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om yrket är att vi som är poliser ska hjälpa folk som behöver hjälp och se till att alla kan sköta sig och följa lagarna. Om man inte följer lagarna så ska man få straff eller tillsägelse och att man ska jobba för stadens säkerhet så ingen blir skadad eller något annat hemskt.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte som just polis.

Hur är du som person? Väldigt utåtriktad, målmedveten och glad. Vill alltid människors bästa och försöker hela tiden att utvecklas som person och kollega.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det tror jag inte.
 
Hej,
Vad kul att du vill bli polis! Det behövs ingen skriftlig ansökan för att bli polis, sväng förbi pirens polisstation och ta en intervju med en rekryterare!

Med vänliga hälsningar,
Rekryteringen
Unive Polismyndigheten
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top