Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Julleg/
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Gneupel
Vad är ditt discord namn? Jg7#2386
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Törnström och är 22 år gammal men trots sin ringa ålder väldigt livserfaren. Han har bland annat drivit ett framgångsrikt UF-företag i skolan och är väldigt driven som person och vill hela tiden anta nya utmaningar. Tony är väldigt ärlig och snäll men skulle inte tveka på att ta en strid för broder i nöd. Tony har alltid gillat statistik och att ha koll på ämne. Därför gick han ekonomi på gymnasiet och gick ut med högsta betyg innan han sedan pluggade vidare till ekonom (som han dock hoppade av efter 2 år pga flytt till staden Unive). Nu har han flyttat till Unive för att starta ett nytt kapitel i livet och kunna uppnå sina drömmar, att bli ekonomiskt oberoende.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag varit whitelist på andra servrar och tycker det är mycket roligare då man kan va med och bidra i roligare scenarion. Kommer även kunna bidra med många roliga scenarion
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra roleplay nivå och många roliga scenarion.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för egen vinning utan även för scenariots skull kan man inte alltid gå vinnande ur ett scenario
Hur hittade du Unive? Sökte bara "Swe" på roleplay servrar och tog den som verkade roligast och hade mycket spelare
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius Gneupel
Vad är ditt discord namn? Jg7#2386
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Törnström och är 22 år gammal men trots sin ringa ålder väldigt livserfaren. Han har bland annat drivit ett framgångsrikt UF-företag i skolan och är väldigt driven som person och vill hela tiden anta nya utmaningar. Tony är väldigt ärlig och snäll men skulle inte tveka på att ta en strid för broder i nöd. Tony har alltid gillat statistik och att ha koll på ämne. Därför gick han ekonomi på gymnasiet och gick ut med högsta betyg innan han sedan pluggade vidare till ekonom (som han dock hoppade av efter 2 år pga flytt till staden Unive). Nu har han flyttat till Unive för att starta ett nytt kapitel i livet och kunna uppnå sina drömmar, att bli ekonomiskt oberoende.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag varit whitelist på andra servrar och tycker det är mycket roligare då man kan va med och bidra i roligare scenarion. Kommer även kunna bidra med många roliga scenarion
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra roleplay nivå och många roliga scenarion.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för egen vinning utan även för scenariots skull kan man inte alltid gå vinnande ur ett scenario
Hur hittade du Unive? Sökte bara "Swe" på roleplay servrar och tog den som verkade roligast och hade mycket spelare