Nekad Julius torskenson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias96

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Bobbax.

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Julius torskenson och är 15 år gammal föddes 2008 jag gillar gamla bilar och jag gillar Volvo jag har en kompis
som heter Casper han 16 år gammal vi brukar va med varandra. Jag jobbar som byggare och Casper jobbar som polis så ibland brukar jag hälsa på. Och vi är snälla ibland ringer min morfar mig och han vill att jag ska hälsa på så jag brukar alltid bjuda på nåt kanske nån dryck. Jag har också en tjej som heter Margareta hon är lika gammal som mig så hon är också 15 hon brukar hälsa på mig på jobbet och det tycker jag är kul så då brukar vi åka till Grovestreet pizzeria och det är väldigt gott där män ibland är det stängt då brukar vi bara åka till coop istället. Min favoritdryck det är nocco och min favoritmat är ju såklart pizza. jag och Casper brukar spela fotboll på skolgården med några anndra som vill möta oss och det tycker jag och Casper är kul. Först jobbade jag som postnord men det va inte kul så jag jobbar nu som byggare jag gillar och bygga så det är ett bra jobb för mig tycker jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra jobb RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att båda parterna i scenariot ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte använda sin bil som ett vapen, Man måste låstas att det är på riktigt om nån rånar dig , försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

ändra ditt discord namn eller steamnamn så dem är samma annars blir du tyvär nekad! Men annars än rätt så bra ansökan

Nekad. Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns rp"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka