Nekad Julius torskenson | Medlem ansökning [9ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias96

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Bobbax.

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Julius torskenson och jag är 15 år gammal och är född år 2008 och jag har en kompis son heter Casper han gillar volvo själv gillar jag saab och volvo och jag har en morfar som jag brukar hälsa på och han är snäll när jag gick på skolan då va jag en snäll person och min favoritfärg är svart eller blå min morfar heter karl han är 67 år gammal och han brukar ringa mig och vill typ hela tiden att jag ska hälsa på han då brukar vi äta fika och han är jätte snäll så han brukar ge mig pengar och jag och Casper brukar ofta va med mig sen har jag har en familj jag har ett barn och en fru min fru är 16 år gammal och mitt barn är 2 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra jobb RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte spelar för att vinna själv, utan för att båda parter ska ha en chanse

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte använda sin bil som ett vapen, Man måste vara rädd om nån rånar dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite gran

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka