Blacklist-referens
ID: 1210 — Tredjepartsprogram
Anledning: montage + anbvänder bling ljud
Personal: Basse
Datum: 2026-06-26
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände är bara att jag är helt efterbliven som inte orkar byta sp efter att kommit tillbaka till servern efter att ha köpt unbann för 800 kr 3 dagar innan, sen edditade jag också montage för att jag tycker det är kul och fattar ju såklart att det är helt fel. Jag vart helt uppläxad i support och det har jag redan efter bara några minuter lärt mig av tro mig! Det suger verkligen sjukt hårt att bli bannad redan efter 3 dagar och jag vet ju att det är mitt fel finns inte en kotte att skylla på och jag skulle så sjukt gärna vilja spela på servern redan nu direkt. Har redan bytt sp och tagit bort montaget och det är något jag tagit lärdom av och snälla tänk att jag betalade 800kr för bara 3 dagar sedan! tycker det är så jäkla surt att bli bannad direkt så snälla kan jag få en till chans jag har verkligen lärt mig!
Tar du ansvar för det som hände? Ja hundra procent det är så efterblivet och dumt att det inte ens går att beskriva med ord. Snälla kan jag få unbann, payade 800kr för 3 DAGAR sedan så snälla kan ni ge mig en till chans jag har verkligen lärt mig redan nu snällaaaaaaaaaa! Detta va verkligen så jävla onödigt och jag ber er verkligen snälla från botten av mitt hjärta kan jag snälla få en till chans BER ER!
Vad har du lärt dig sedan dess? Att absolut inte redigera montage och ABSOLUT inte använda sig av pling ljud, köpte UNBANN för 3 dagar sedan och jag kan va ärlig o säga att jag inte riktigt har orkat byta sp pga att jag bara är lat och jag förstår ju såklart att det inte är något att skylla på men jag vill bara säga att jag är så sjuk jäkla ångerfull. så SNÄLLA ge mig en till chans har REDAN tagit bort montaget, sp och allt så snälla!
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en spelare som bidrar till bra rp, har lärt mig av mina misstag och som sagt så köpte jag legit unbann för 3 dagar sedan så jag är absolut inte på servern för att fuska eller något sånt så snälla jag ber er verkligen om en andra chans! SNÄLLLLAAAAA!!!!!!!!!!!
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja