Accepterad Juicy Strong Slim | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Juicy Strong Slim

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 22 Maj 2004

Vad heter du på discord? MuschiJäger#1092

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 215 på mitt steamkonto jag har nu hade runt 2-300 på mitt gamla

Hur aktiv kommer du att vara? Antagligen minst 3-4 timmar per dag, kan bli någon dag mer och någon dag mindre.

Vad heter du? Juicy Strong Slim

Hur gammal är du? 18

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag gick på simskola simskola när jag var mindre och tog alla simmärken, sen bodde jag nära en sjö så simmade och badade varje sommar. Brukade vara minst 3 gånger per vecka

Varför vill du bli polis? För jag vill hjälpa till med att göra staden till en säkrare plats och jag vill visa befolkningen att polisen finns där och bryr sig om en. Sen vill jag även sätta stopp för kriminaliteten. Jag har växt upp med en del kriminalitet då min syster sysslade med droger och jag vill inte att någon annan ska behöva växa upp med droger eller drogberoende i familjen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att göra staden till en säker och trygg plats. Ingen ska känna att det är obehagligt att gå ensam en kväll. Sen är det även viktigt med att ha en bra relation med invånarna så de kan känna sig trygga med polisen och för att det blir enklare att prata med folket. Sen är det viktigt att man kan hantera stressiga och hetsiga situationer om tillexempel man ställer sig och pratar med någon som gjort något så måste man försöka att lugna ner folket och hantera situationen på ett bra sätt.

Vad vet du om yrket i helhet? Man ska vara mogen och bete sig bra. Man ska tillexempel inte ge någon hårdare straff bara för att man ogillar någon mer, o man ska inte ge någon minder straff bara för man känner personen. Man ska liksom behandla alla lika. Sen ska man kunna hantera ett vapen, och jag har haft jaktlicens tidigare så jag vet hur man ska hantera de större vapnen iaf. Men man ska aldrig använda mer våld än vad det behövs i situationen, man ska aldrig försöka döda någon, det är bättre att skjuta mot en mindre dödlig punkt som benet så de inte dör men kan få behandlas av sjukvården men fortfarande avtjäna sitt straff.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på autoexperten så jag kan hantera stressiga situationer samt att jag har erfarenhet av att laga bilar så jag kan göra det fort om det skulle krisa sig. Och jag hade som sagt jaktlicens innan så jag kan hantera puffrorna.

Hur är du som person? Jag är en lugn och omtänksam person, i mitt huvud är alla lika värda, alla förtjänar att bli bemötta med respekt. Det mesta jag lärt mig har jag lärt mig själv. Men jag lärde mig om respekt och disciplin när min styvfar kom in i mitt liv. Och jag drivs av att utveckla mig själv.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har alltid drömt om att få bli en polis sedan jag varit liten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka