- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 1
Vad ska gänget heta? Balkan didos
Vad är ditt discord namn? ask_yo_girl_about_me.#2890
Vad heter du i verkligheten? Edi
Ditt födelsedatum: 31 Januari 2000
Hur ofta kommer du vara inne? varannan dag
Hur många timmar har du på Fivem? 17.2 h
Berätta om din karaktär: han är unik och han vill ta staden med storm.
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag är från orten så jag kan roleplaya bra.
Har du några med dig från start med gänget? ja.
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? en av dom största gängen i staden.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? har spelat det innan.
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag ska ge mitt gäng alla möjligheter för att bli det bästa gänget i hela staden.
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Det kommer bli roligare när det finns mer gäng, saker kommer hända och alla kommer behöva vara igång och delta allt ifrån gång till polis och ambulanser.
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut -
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? vet ej fattar inte frågan
Hur hanterar du kritik? Negativ kritik tar och lyssnar är det hat lyssnar jag inte, lär mig från negativ kritik och tar positiv kritik som ett postivit sätt att jag har gjort något bra
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja hundra procent
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja 100%
Vad är ditt discord namn? ask_yo_girl_about_me.#2890
Vad heter du i verkligheten? Edi
Ditt födelsedatum: 31 Januari 2000
Hur ofta kommer du vara inne? varannan dag
Hur många timmar har du på Fivem? 17.2 h
Berätta om din karaktär: han är unik och han vill ta staden med storm.
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att jag är från orten så jag kan roleplaya bra.
Har du några med dig från start med gänget? ja.
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? en av dom största gängen i staden.
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? har spelat det innan.
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag ska ge mitt gäng alla möjligheter för att bli det bästa gänget i hela staden.
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Det kommer bli roligare när det finns mer gäng, saker kommer hända och alla kommer behöva vara igång och delta allt ifrån gång till polis och ambulanser.
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut -
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? vet ej fattar inte frågan
Hur hanterar du kritik? Negativ kritik tar och lyssnar är det hat lyssnar jag inte, lär mig från negativ kritik och tar positiv kritik som ett postivit sätt att jag har gjort något bra
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja hundra procent
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja 100%