Antagen jsu7834 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jsu7834

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? adolf

Ditt discordnamn: jsu7834

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2001

Varför ska just du bli staff? För att jag har mycket erfarenhet inom rp i alla möjliga olika scenarion och jag kan alltid se det i ett neutralt perspektiv ifrån de som spelar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det skulle vara support då det är underbemannat samt allt lall runt om sjukan och torget vilken jag nu som servervakt nu kämpat lite emot då jag är sjukvårdare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag ska lösa det är att jag sitter mer i support samt att jag tar /helps. Hur vi i hela staff teamet kan lösa det är att man sammarbetar med varandra och alltid har en god och lugn ton oavsett del då det är vi som ska hålla det professionellt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? JAg håller mig neutral, lugn och försöker vara så trevlig som möjligt. Samt att jag har en bra grammatik när jag svarar på /helps. Anledningen till att det är så viktigt för mig att agera professionellt är för att hålla som ett exemepl hela support mötet lugnt via att jag låter alla prata sin del och visa från sitt håll.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I nuläget så spelar jag minst 3 timmar per dag vilket gör att jag mestadels kommer att lägg tiden på staff arbetet då jag vill hjälpa servern till det bättre. Så minst 2 timma staff arbete per dag. Sättet jag fördelar det är att jag prioriterar staff arbetet över min rp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kommit lite in och ut sedan 2022. Men har för runt 8 månader sedan blivit helt insatt på unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, ifall man klassar servervakt som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka