Nekad JSQNORDICWELLNES | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153609325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Enis Kurti

Vad är ditt discord namn? jsq nordicwellnes#5896

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Jag är en kille som gillar äventyr och utmaningar. snäll trevlig hjälpsam. Jag ser mig mest spela som en vakt,polis eller inom vården för jag spelar bäst som det och kan själva yrket jag funkar med all personligheter har inte svårt att hitta nya vänner och spela bra jag följer regler och håller rp servern på bra sätt. Och min bror har varit polis i 3 år så jag kan mycket om yrket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner mig väldigt begränsad som ej eftersom att jag t.ex inte kan skriva i twitter, jobba på jobb som antingen Securitas eller polis då det är jobb som kräver att man är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många pratar om unive folket är snälla bara bra server.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och sociala medier

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål med mitt rollspel att utveckla mina egna kunskaper inom rp samt att jag vill försöka leva mig in i min karaktär så mycket som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål på Unive att försöka bidra till att höja rp-nivån då jag hört att det ska vara en seriös server men att den kan utvecklas ännu mer som jag kommer att bidra till.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top