Nekad akhiesuperstar | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akhiesuperstar

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? chimpans23132131

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Amir Zamirovic och han är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, dominant, driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund och framtidsplaner för min karaktär är att bli polis och för att bli polis ska jag plugga i skolan och gå utbildningen i Unive för att uppnå mitt mål för att kunna få stopp på all kriminallitet och minska all kriminalitet på servern som kommer göra medborgarna i staden mycket tryggare och kunna få tillbaka bilaffärerna som vi hade i staden för flera år sedan. Delvis med polisyrket vill jag tjäna pengar för att sedan köpa en bil och sälja den för att tjäna pengar och köpa mer bilar. Sedan ska jag ta pengarna och investera i bitcoin eftersom att donald trump blir president den 20 som kommer göra mig rik i servern och i verkligheten. Sedan ska jag hitta en tjej och bli gift med henne för att sedan skaffa barn och leva ett svenssonliv på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig rp eftersom att jag är väldigt rolig när jag spelar en karaktär. Samt kommer jag att bidra med långa och utvecklande scenarion som kommer förbättra rollspelandet på serveron och få en positiv effekt för allihoppa på servern. Jag kommer bidra till mycket skratt för alla rollspelare på servern och göra de glada och mitt mål är att ha en bra tid på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst, alltså att man inte ha insiskt att vinna hela tiden utan att ge motståndaren en chans att vinna utan och att inte powergama själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, man dödar någon utan anledning vdm man kör över ngn och använder bilen som ett vapen powergaming spelar bara för makt och pengar nlr man kommer ihåg det som har hänt efter man dött fearrp man ska alltid vara rädd för vapen failrp man gör det som inte går och är reallistiskt irl sunt förnuft att man utgår från verkligheten och enbart gör det som är reallistiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Vänta en vecka efter indragen medlem

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka