Accepterad jossish | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jossish

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: jossish

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198076407482/

Vad är ditt discord namn? Jossish#1178

Vad är ditt Hex-ID? 110000106ec2eba

Hur gammal är du? 21+

Berätta om din karaktär. Melinda är en glad och godtrogen tjej, lojal till sin sak och intresserad av att utforska världen. Hon står med båda benen på jorden och huvudet nere i sanden.
hon är väldigt intresserad av att jobba inom polisen men kan även ta andra jobb som är lediga..
Man skulle kunna tro att Melinda är blåögd, men hon tar ingen skit. Hon är väldigt öppen med sig själv, men är inte den tjejen som kan gå fram till första bästa och fråga om dom vill lära känna henne!
Hon är också väldigt försiktig av sig när det kommer till vissa saker! Melinda är väldigt bra på att dela med sig av skratt & glädje, Hon är också väldigt envis av sig vilket kan leda till konsekvenser. Melinda har gått igenom rätt mycket i sitt liv..
Som tex att hennes föräldrar blev mördade & hamnade där efter bland dom tunga drogerna som ledde henne till att ligga inne på psyket & åkte till ett stödboende där hon fick sluta med drogerna & vakna till liv.
Hon försöker nu leta efter den rätta staden där hon kan känns sig trygg & kan gå fritt på stan utan att behöva ha ögon i nacken.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag anser att jag rpar bra & andra tycker även det. Har aldrig blivit bannad på en ända server vilket resulterar till att jag följer regler osv. Jag kommer att bidra med roliga & härliga scenarion samt mycket skratt & glädje.

Hur många timmar har du på FiveM? 998 timmar totalt

Tillbaka