Accepterad Josefin | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Y_003

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199800680989/

Ditt Hex-ID: steam:11000016db2821d

Vad är din discord tagg? 1yazz

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: IMG_0966.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom att en kille hetsa emot mig ig och eftersom att jag då hetsa tillbaka så var det liksom dålig rp och det sågs som bara en väldigt oseriös situation som jag lätt hade kunnat undvika men då fortsatt eftersom att jag har då haft problem med denna person både ooc och även ig. Så Toris då som jag tror var den ända som specca i de scenariot tyckte att det bara var en situation som jag kunde ha skitit i och tagit klipp och skickat de till henne istället för att liksom hetsa tillbaka och göra de till en hetsig stund och det är helt förståeligt till varför jag blev bannad och dessutom så var det på en allmän plats (trygg parkeringen) så det var bara liksom fel plats och fel agerande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpa lite en stund efter de och då blev jag kontaktad i ooc chatten av Toris att jag skulle hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann utan jag förstår till 100% varför jag blev bannad eftersom att det var fel av mig att hetsa emot denna person istället för att bara rapportera de direkt istället för att jag också skulle få skit, jag tycker att de va jätte onödigt av mig att svara tillbaka och hetsa för jag hade bara kunnat skita i och ja så jag förstår varför jag blev bannad och tycker inte att den var felaktig men har förtått nu att jag har gjort fel och jag ska hantera en sådan situation mycket bättre til nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för Powergaming och Hets ooc och ja jag har lärt mig ifrån dessa banns och det har inte skett igen förutom denna gång då det var hets fast ig..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat undvika var att bara gå därifrån och bara inte ens vara nära den personen eftersom att det blir lätt hetsigt nära han. Eller så kunde jag ha klippat att han hetsa först och avstå från att hetsa tillbaka och sedan skicka klippet till nån staff eller skrivit nån /report och skrivit att han hetsar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att till nästa gång så tar jag de lungt och inte hetsar tillbaka sen klippar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka