Nekad Josefin | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Y_003

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199800680989/

Ditt Hex-ID: steam:11000016db2821d

Vad är din discord tagg? 1yazz

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment 91744

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom att ifrån staffsens synvinkel så ”hängde” jag med en moddare och eftersom att jag var där då såklart och vet om händelsen så kan jag säga att det inte alls stämmer. Denna killen då som höll på att hacka följde efter mig och min vän hela tiden och han lät oss inte vara. Han verkade känna staffsen som var inne och så sa han att jag inte får några problem eftersom att det var han som gjorde regelbrottet samt att i klippet så frågar jag en staff kan jag få problem för detta att jag sitter i bilen med denhär personen och så säger staffen att ”det beror på vad han gör” så jag tänkte okej så eftersom att staffsen vet om vad han gör och dom gör inget plus att jag blev informerad på ett sätt som att jag inte behöver rapportera vilket var vad jag blev bannad för så tänkte jag inte så mycket på det. 2 min efter så tror jag personen blev bannad. Dagen efter så ser jag att jag har fått alla mina roller indragna och perma bann för att jag ”hängde” med han. Det jag inte förstår är att det satt en även en staff och en annan kille i bilen, varför får bara jag bann och indragna roller? Men jag gör denna bannöverklagan nu då jag blir unbannad och jag har även gjort en besluts överklagan som jag hoppas kunna få svar på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vakna och såg att jag vart bannad och alla roller indragna. Var inte ig då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig bann enligt mig. Som jag skrev jag frågar staffsen kan jag få problem för detta och om jag får svaret ”det beror på vad han gör” när dom tydligt vet vad han gör så trodde jag att det var okej från min sida att jag inte kommer få några problem och att jag åtminstone kollat med staffsen. Jag förstår er ifrån er sida och jag har hört Philip prata om att folk med fusk tillhör inte till denna servern och jag håller med han såklart. Men jag har inte fuskat och jag blev hotad med att han skulle ta ut mina stash bilar och han klippa till mig och min vän hela tiden, så jag kunde inte göra så mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för hets ooc och lall. Ja jag har lärt mig ifrån dessa banns och alla andra banns jag fått. Alla banns jag fått har inte upprepats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att om det skulle bli såhär att jag bara sitter i en bil med nån som hackar och om personen inte ville låta mig vara så borde jag bara ha skrivit F8 quit, för att undvika att jag ska få skit för nått jag inte gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte ens vara i närheten av problem spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka