Inaktuell Josefin | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Y_003

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasmin

Vad heter du på discord? 1yazz

Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2004

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag söker att bli MA eftersom att jag skulle vilja bidra till nått mer till servern än att bara rpa. Jag vill se till så att det kommer in rätt folk till unive och att de verkligen kan bidra till vårt community med ett bra medverkan och viljan till att lära sig reglerna och inte bara lalla runt. Jag kan alla regler och har rpat ganska länge i ca 8 månader och jag har lärt mig saker som är fel och saker som är rätt och det har fått mig att ha kunskapen mer om rpen och hur det ska vara när man rpar och vilka och vad som hör hemma i denna servern. Jag vill kunna lära mig mer och göra andra saker som kan bidra till servern och därför sökte jag till ma. Folk som vill ha en chans i unive söker medlemskap för att kunna utbreda sin spelområde och därför så ska det finnas bra medlemskaps ansvariga som ska se till att det kommer folk som visar att dom vill bidra till servern och där vill jag medverka och hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig eftersom att jag är seriös och har kunskap om rp och dessutom så har jag viljan till att bidra så servern ska bli bra och kunna bli ännu bättre för varje dag. Jag vill lära mig mer och inte bara hur man rpar utan hur man bidrar till servern på fler sätt. Jag är även mogen och är väldigt snabblärd och kreativ som kan hjälpa mycket då jag vet mer och vad som är fel och rätt och hur man ska bete sig i vissa situationer. Jag känner bara att jag vill prova nått nytt och bidra till nått bra och viktigt. Därför ska ni välja mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska ha respekt och vara empatisk till andras tankar och dens sätt att vara. Alla är olika, alla är inte perfekta och därför ska man ändå kunna ha förståelsen till att alla kan göra fel och göra misstag men sålänge som man visar att man vet att man gjort fel och visar att man vill göra rätt för sig då är det bra. Man kan såklart inte visa respekt till vem som helst om man själv inte får respekt men det gäller att ha gränser också och kunna tänka en extra gång innan man agerar och beter sig på ett visst sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att bli medlem är en chans man får i unive för att kunna delta till detta community på en helt annan nivå. Man kan göra så mycket som medlem, man kan börja jobba som t.ex. polis/sjuksköterska eller jobba på mekonomen eller dessutom bli kriminell och då har man chansen att kunna ha ännu roligare och ses på ett annorlunda sätt än hur man ser på icke medlemmar t.ex. för då ser man att dessa människor vill delta och vara en del av oss.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag anser man ska ha för att kunna bli medlem är att man har läst reglerna och verkligen lärt sig dom. Man ska ha en bra rp nivå och och inte lallar runt, inte vara oseriös och bara vara på unive för att förstöra. Sånt vill man inte ha på servern. Man vill kunna på folk som kan bete sig och förstå när de gör fel och rätta till sina misstag. Ha respekt mot alla och inte bete sig som ett as bara för man sitter bakom en skärm liksom. Att vara medlem är inte bara en roll eller nått du har för att kunna göra mer saker, utan det är också för att du ska ha en chans att bli bättre som person och få en chans att bli en del av detta community.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvar jag skulle ha haft som MA är att se till att ta in folk som vill lära sig om att vara en del av servern och kunna reglerna och inte ta in folk som inte kan bete sig och bara gör regelbrott gång på gång. Att vara ma är inte bara att ta en intervju och se till så personen vet reglerna sen gå vidare, utan en ma ser till att om personen vill delta så ska den förstå unive servern och dess regler och det vi har samt det vad det har byggts upp till. Det man ska ha med sig som ma också som jag tycker är viktigt det är att alla är olika och alla är inte perfekta så man kan inte döma en person för hur den pratar tex eller vart personen kommer ifrån, utan alla ska kunna ha en möjlighet till att kunna få chansen till att få vara en del av denna servern sålänge som den försöker och vill.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser riktigt bra ut faktist och kommer kunna vara aktiv mycket då jag pluggar på distans.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har ingen erfarenhet från innan än att bara rpa men jag skulle verkligen vilja vara en del av att förbättra servern på fler sätt och önskar därför att kunna bevisa hur bra jobb jag kan göra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka