Accepterad Josef kella | Ban överklagan [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098320164/

Ditt Hex-ID: 110000143d55524

Vad är din discord tagg? Lowrex#6408

Vem var det som bannade dig? lugge

Hur lång tid var din ban? 2 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: njuqcd Anledning: lall Går ut om: 1 dagar 23 timmar 39 minuter Placerad av: Lugge ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att lugge trodde vi skapa problem o lallade i trygg hansa men allt utspelar sig på ett väldigt stort scenario. Det är jag i kavaj.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt utspelar sig på ETT jätte stort scnenario här, obs om ni inte vet har son of anarchy och italia maffia gängkrig. Han här juan mirza ingame aka beetlejuice går runt o skriker i trygg hansa det är italienskarnas problem och juan är med sons han sprider ett dåligt rykte om oss i trygg hansa sedan utspelar sig ett scenario där jag diskuterar med han att han it får göra så i trygg för det kan skapa konfilkter o sedan lyssnar han it då går jag in i han hans utseende som att han är bald o sedan på hans familj då väljer han o hans grabbar att slå mig ett bra trag medans jag ligger på marken. Då ringer jag o hämtar italienska på han o där börjar vi dsikutera med han det han gör är fel osv. Sedan blev dett ett litet slagsmål mellan han o några. Sedan hetsas det o leder till att ngn snackar om hans morsa o då börjar han slå alla o då slår vi tbx sedan låter vi han gå fast vi är fortfaradne i en ring o förösker säga till han det han gör är farligt då säger ngn din morsa då börjar han slå alla o allt några slår tbx jag slog inte ett dugg ksk en gång under klippet det är vad jag tror iallafall lugge kan visa klipp. Och ska ba tillägga han hetsa mot min andra kompis ås aa iblan får man skylla sig själv när man har en sån stor mun i trygg hansa när man har typ 15 grabbar på en. Det är jag i kavaj.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. hmm 50/50 i hans perspektiv var det att vi ville skapa problem i trygg hansa o hetsa ba. Men i vårt perspektiv var det att han hade skjutit mot oss förut när vi kidnappade deras grabb o att han sprider osanna rykten om italienska + att vi har ett gängkrig med Sons of anarchy. https://medal.tv/games/gta-v/clips/sko7y51fC7KqF/d1337J2GzNIu?invite=cr-MSxWRkIsMjM5NjM1ODY titta på klippet kugge du kmr se att jag slår en gång för en dvärg per kmr o slår alla säger t han sluta fast han slutar it o då slår jag till han för att inte ngn blir skadad

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lyckats ta lärdom av bytt jobb inom 2 veckor jag var ny i stan o visste it så mycket om unives regler kunde grundreglerna ba it unives egna regler. Men har tagit lärdom av det och är påläst inom RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat springa därifrån ändå omjag inte bidrog till slagsmålet, det var inte jag som började slåss och det var inte jag som ville starta bråk, ville ba snacka med honom o få reda ut det men tror jag slog han en gång som självförsvar o för att stå upp för mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försöka it stå mitt i allt kaos och jag kommer inte på ngt mer men lugge kan du gärna skriva vad du hade gjort så jag lär mig av det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka