Nekad Joppamaister | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppamaister

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? Joppa#1130

Ange ditt födelsedatum 8 December 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu på sommarn och på helger kan jag typ spela mellan 14-03, men när skolan börjar så typ 16- 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen i februari 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 ggr https://mega.nz/file/VA9WkIzT#81SI0r7FIZUuEmV9r8qtt1Wn2QwEZQjIxpzYw25TTcc kod: 81SI0r7FIZUuEmV9r8qtt1Wn2QwEZQjIxpzYw25TTcc, de flesta bansen har jag blivit unbannad på och vissa har varit missförstånd

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är en som hjälper staffs att förbättra rpn här på unive så att staffsen int måste göra allt jobb själv så är vi där och finslipar på rpn, en servervakt är där för att färbättra servern

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för att jag är bra på att göra det jobb jag får erbjudet så om jag skulle bli servervakt skulle jag lägga ner tid på att göra servern bättre och rp, och jag kommer inte va för hård heller så kommer inte kicka utan att man riktigt vet att det är något som förstör rpn

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är någon som tar hand om servern och dens rp, som verkligen gör sitt jobb som sv och lägger ner liten del av sin tid på det, som inte bannar på direkten utan att veta en anledning till va som hänt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption/abuse är nånting som du som sv kan göra som en fördel för din rp som inte de andra har, abuse kan va att du revivar någon som har blivit dödad i rpns värld och sen fortsätter rpa som inget hänt, ansvaret som sv är att göra rpn bättre och ta de småsasker som staffs inte har tid att lägga på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka