Accepterad Joppa69420 | Medlem ansökning (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppa69420

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198093296504/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Kvarnlöf

Vad är ditt discord namn? Joppa 7#4051

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joppa, är 22 år och kommer ifrån Sverige. Han är ensam barn med en mamma och en pappa. flyttat hemifrån sen 3 år tillbaka så är ganska självständig. han är väldigt intresserad utav bilar och gillar adrenalinkicken när det går fort. jobbar som bilmekaniker och är bra på det han gör. han har en bra relation till sina föräldrar och haft det sen start. detta resulterar i att han som person är väldigt omtänksam, förstående och overall en bra medmänniska och kompis på många sätt. han har alltid gillat att lära känna människor och är väldigt utåtriktad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för jag ska gö mitt allra bästa för att hålla god stämning bland andra spelare och hålla mig till reglerna och hålla den bästa möjliga rp nivån möjlig och jag kommer att bidra med att nämna till mods och admins om jag ser att folk missköter sig och att bara allmänt se till att alla har det bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just att jag vart intresserad av unive var att jag har kollat mycket på t.ex cosmo bt som är en av era streamers och har sätt en hel del på tiktok om att de ska vara en bra server

Hur hittade du Unive? Såg Unive första gången på cosmo bts stream och har sett de ett flertal gånger på både tiktok och instagram

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och se till att andra rp spelare har de lika bra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med själva rpn är att bli bilmekaniker och att min karaktär ska få en sån bra framtid som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har bara prövat några få som är öppna då jag började med fiveM förra veckan och de har inte varit nå vidare seriösa servar men är redo och lägga tid på detta för att få en sån bra upplevelse som möjligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka