Accepterad Jonte_SM | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Jonte

Vad heter du på discord? Jonte_sm

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mer anställda, seriösare, eventuellt mer ranger, mer avancerad rp. Kommer utveckla jobbet med att skaffa ett seriöst arbets lag. Jag kommer erbjuda bonusar till mina anställda som jobbar på bra. Jag kommer vara en bra chef som kommer tänka på alla o prioritera mitt arbetslag. Jag vill ha en del samarbeten för de kan vara bra att ha det i längden. Jag har redan några som vill jobba där som jag känner väll. Är en väldigt erfaren rollspelare på Unive så då kan jag alltså allt med rollspel. Tar allt på seriöst och har bara seriöst rollspel. Ingen trams för de förstör bara allt. Och att inte bli känd i stan som tråkiga qpark som bara ge böter o försöka snacka med folk i stan för att få ett bättre rykte av alla medborgare och då behövs bra o sköna anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit anställd här innan. Men har varit chef på massa olika företag så kan allt.

Hur ofta kommer du vara inne? Ofta men inte varje dag för är med min flickvän en masss. Men när jag spelar är de nog till 12 på vardagar och på helger är de nog runt 3 men inget är säker

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntlig. Du har 48h på dig att ta din muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka