Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte_SM
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? drygt 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Asså om jag ska vara helt ärlig ser jag inga jätte stora framtida planer förutom hålla det aktivt med bra anställda. Såklart har jag små planer och det är ju att eventuellt fler bilar o så. Men vill ha aktiva, trevliga, mogna anställda som kan sina grejer om bilar o så.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Chef innan nog runt 1+ år sedan. Kan en del om bilar o så också.
Hur ofta kommer du vara inne? Förmodligen varje dag men lovar inget med SOmmarlov o så nu. Men jag spelar runt till fyra tiden isåfall
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte_SM
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? drygt 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Asså om jag ska vara helt ärlig ser jag inga jätte stora framtida planer förutom hålla det aktivt med bra anställda. Såklart har jag små planer och det är ju att eventuellt fler bilar o så. Men vill ha aktiva, trevliga, mogna anställda som kan sina grejer om bilar o så.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Chef innan nog runt 1+ år sedan. Kan en del om bilar o så också.
Hur ofta kommer du vara inne? Förmodligen varje dag men lovar inget med SOmmarlov o så nu. Men jag spelar runt till fyra tiden isåfall
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja