Accepterad JONTE2 | Ansökan till Servervakt [sly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JONTE2

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad heter du på discord? 𝓙𝓞𝓝𝓣𝓔#5140

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag går till gymmet måndag onsdag fredag efter skolan så när jag kommer hem käkar jag middag och tvättar mina gymkläder sen efter det så duschar jag och kanske sätter på en serie eller sätter mig och pratar med polare och spelar. Tisdag, torsdag och helger är jag ute med kompisar eller sitter inna och spelar med dom på unive för det är rätt chilla dagar för mig

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021-09-04 då blev jag godkänd till medlem

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) står att jag inte har tillgång till commandot när jag skriver /bantotal

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att kunna underlätte för staffs från den plats man spelar ifrån och inte leta problem som typ att dra till piren för att banna eller kicka folk, man ska kunna göra saker från den positionen man är på om nån gör ett regelbrott eller liknande. Det är nån som har perms men inte lika mycket perms som en staff, man har en större uppgift som det och man ska verkligen inte lalla när man är det. Man ska kunna ha en hög rp nivå. Inte abusa sina perms som att använda toggleid i scernarion som kan underlätta din rp. Det är va en servervakt är för mig. Vet att jag fick indragen men det är för att jag är glömsk och inte tänkte på att jag hade toggleid under scenario men jag tänkte inte ens på idn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har bra koll på serverreglerna och vågar även banna folk om det är så samt kicka men mest kicka för att kunna lära folk va dom har gjort fel. Jag spelar allitd med en hög rp nivå samt tar allting seriöst. Tycker själv att jag har varit en bra servervakt under den tiden jag va det men ni tog bort alla servervakter för inte så länge sen. jag kan alla kommandon som en servervakt har om inte dom har fått nya kommandon. Har varit staff innan och har vågar kicka och banna folk utan problem om dom gör fel eller typ har typ lalliga kläder. Om nån skickar Pm till mig och frågar varför jag banna h*n. Men det som jag tycker att varför just jag är lämplig som sv är att jag vågar göra saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är om man typ har toggleid i sitt gänghus och så kommer en staff och kollar på va vi gör då skickar jag typ till min polare som lallar att inte lalla just nu för en staff speccar. Abuse är om man anävnder sina perm till att underlätta rpn.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka