Nekad Jonte1111 | Whitelist ansökning [Borenstam] [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte1111

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198405694082/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte.#6994

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kotten Gustavsson och gillar motorcyklar och bilar han är en person som bott i många andra städer och så, Han är 20 år gammal och han är en person som är trevlig och så men kan bli aggresiv om någon tar fel fotsteg i fel tillfälle. Han har alltid varit sån han blev mobbad i skolan och mådde inte bra alls tills en dag där en MC klubb såg honom bli sönder slagen varje dag, Sen en dag när de tyckte det var ett bra tillfälle att lägga sig i tog de upp mobbaren mot väggen och hotade honom sen lät de honom slå mobbaren mycket han slog nästan ihjäl mobbaren tills polisen kom dit då fick han fick sitta inne på ungdomsanstalt sen när han kom ut så gick han alltid och var rädd för sig själv och ville inte gå nära någon nästan, Tills han hittade sig själv igen och flyttade stad till "unive staden" där han har bra självförtroende och är omtyckt av många, Han kommer bete sig tills som sagt någon tar fel fotsteg på fel tillfälle.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? För jag har 800+ timmar på fivem och kan rpa seriöst har spelat på många andra servrar och denna servern verkar vara riktigt bra med tanke på vilka scripts jag sett och hur många som är inne. Jag tänker testa denna server ett tag för att se hur den är. Jag kommer vara aktiv för jag har mycket tid att spela förutom när jag t.e.x gymmar eller är i skolan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag har 800+ timmar på fivem och söker efter en ny server så jag vill gärna testa denna server och se om den är bra! hoppas ni förstår mig jag tycker min förra ansökan var riktigt dålig så jag gör en ny ansökan här!.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på server listan och kollade in deras discord. och såg att den verkade bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska rpa så seriöst som möjligt och tänka mycket på alla regler som t.e.x Powergaming VDM RDM suntförnuft inte bryta karaktär/ooc snack och inte metagaming för det blir bara riktigt tråkig rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server just nu men jag har spelat på många andra servrar det är därför jag tänkte testa denna server!:)

Godkänd skriftligt, nu krävs det en muntlig intervju för att bli tilldelad rollen Whitelist.
Vid frågor kontakta mig på discord!

Tillbaka