Antagen Jonte101010 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte101010

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Ditt discordnamn: lustiga_jonte

Ange ditt födelsedatum 16 December 2009

Varför ska just du bli staff? För att att är bra på att bemöta olika typer av personer, de kan vara arga, snälla och irriterade så jag bra på hantera de situationer som behövs. Jag gillar att jobba som ett lag (och jag är bra på de) då jag ta hjälp av andra staff om jag behöver så man inte behöver göra allt själv.
Jag kommer vara aktiv alltså inne på dc hela tiden, vara ig, och sitta redo i support!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att ni inte är så jätte aktiva IG alltså titta runt i servern och banna folk, det kan jag tillföra med.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? sitta i support redo att hjälpa personer hela tiden!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? inte staff abusea, vara aktiv, vara ig, Det är väldigt viktigt att agera profsitt då om jag kanske staff abusear så kanske spelare tycker att unive är en dålig server så då lämnar de denna server men det vill vi inte.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag sätter mig oftast bakom dataskärmen efter skolan sedan börjar jag spela unive och då kan jag göra staff arbete istället för jag tycker det är lika kul som att spela vanligt. så runt 3 timmar per dag minst.

Hur länge har du spelat på Unive? runt 10 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit staff på pinguin rp och ortenwave var jag mod men de stängde och jag hoppa till denna server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är redo för allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka