Antagen LiamSwe27 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamSwe27

Icke Medlem
Meddelanden
1,135
Reaction score
467
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: liamswe27

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill göra förändring, förbättra allt de som behövs. Själv så tycker jag att RPn behöver förbättras, det har jag tyckt ett jävligt långt tag då flera personer powergamear och vill få ett stopp på detta. Jag kommer att bidra med aktivitet, mycket aktivare än vad jag var min första gång. Jag vill även få stopp på detta jäkla bråk ooc som folk bråkar om för en liten IG sak. Personen hetsar ooc hela tiden och det behöver vi vara noga med genom att läsa chatter. Vi har ju ändå discord perms för en anledning.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns massor, det största problemet var kryckorna men det är åtgärdad. Tänker på krim RP:n, kollade på en stream för några dagar sedan personen blev ju då skottad direkt utan någon social rp alls.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Varje staff ska sitta och fokusera på sina områden. Som till exempel så har vi ju RP ansvariga och det här TOP REPORT visar ju inte att flera av dom fokuserar på reports. De kanske speccar men reports behövs också tas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att agera professionellt, detta gör du genom att om du sitter i ett support ärende så bör du ju ha en god ton och inte sitta och skrika. Gör man detta så ligger man på en väldigt låg nivå och borde inte vara staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker att jag kommer att ta en liten paus från RP, rp är roligt men vill förbättra istället för att vara en av dom som spelar. Om man pratar om mitt privata liv så skulle det funka för mig att vara staff. Jag har tid och ork för att vara staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade eran discord den 6 juli detta år, 2024. Har själv spelat sedan september eller vad det var.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes, har tidigare erfarenheter. Har varit staff tidigare och då gick det bra.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Beredd på att jobba inom alla områden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka