Inaktuell Jonte | Chef-jobb ansökan [Jönsson Fastighetbyrå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönnsons Fastighets Byrå!

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte.1

Hur gammal är du? Fyller 13 detta år.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet?

Jag kommer fokusera på uppgifter som löner, rekrytering, discord/ledarskap. Under denna text så kommer du få en upplevelse varför jag bör bli chef och vad jag kommer utveckla, då börjar vi!

Lock Arbete: Den brist jag ser inom detta jobb är hur många som jobbar här, jag vill ha mycket anställda som visar mycket för yrket och då kommer jag fixa en sak och det är löner (nu vet jag ej om lönerna är bra eller inte) men om de inte är bra så kommer jag fixa lönerna. Folk som vill jobba ska ha tillgång till en bra lönecheck.

Rekrytering: Jag kommer ständigt söka nya personer under vissa perioder, jag kommer inte anställa personer när de frågar utan de ser inte bra ut i jobbet. Jag kommer skriva ut i annons när vi söker och då är det den tiden de får ta sin intervju inte tidigare eller senare. Vid bra rekrytering så kommer också allt bli bättre. Under intervjun så kommer jag ha krav, krav som att vara kompetent först. Jag kommer inte direkt tillåta vem som helst som ska ha behörighet att anställa personer utan jag kommer skriva ut till mina PA när vi tar intervjuer.

Discord: Att ha en struktur i discord är viktigt för mig som chef, jag kommer kolla igenom kanalerna och vad som bör vara kvar/i planerats och det som ska bort och behörigheter för kanalerna.

Ledarskap: Jag kommer se till att det är ett bra ledarskap, alltså att ha med personer som verkligen vill jobba inom ledningen och göra mycket för arbetet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom diverse uppgifter inom ledarskap, jag vet hur man bygger upp ett yrke och hur man ska agera som chef. Jag kommer göra allt jag kan i min makt för att utveckla yrket!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag genomgår NP (nationella proven) vecka 11. Men annars har jag inte så mycket mer förhinder som jag vet om. Förhinder kan dyka fram då och då.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka