Accepterad .Jonte. | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Jonte.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Huyaar/

Ditt Hex-ID: 11000011a8cb282

Vad är din discord tagg? Jonte#3587

Vem var det som bannade dig? Flamman

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för LALLARE

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för sättet jag rollspelade under det tillfället var lite lalligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis gjorde en tjej karaktär och gick runt på piren och snackade med folk, Vi hittade en grupp med människor så vi går fram och pratar med de, De undrar vad våra namn är och min kompis tar upp sina händer och säger att han heter solbritt, Jag tar upp mina händer och ska säga mitt namn och då är det en kille som bär upp mig och sätter sig i sin bil och börjar åka, Jag börjar skrika och säger att han ska släppa mig men han vägrar lyssna så jag skriver /me klämmer på hans snopp jätte hårt för att han ska få ont och stanna bilen, Han släpper mig i farten och då från ingenstans blir jag tpade till en HELT annan bil som är på en HELT annan plats av staden sen blir jag bannad i 3 dagar, Jag fattar att det kan ha varit fel grej att skriva i /me men jag försökte göra det bästa av saken när man blir kidnappad från absolut ingenstans mitt på piren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser denna ban som felaktig eftersom det verkar som moden som bannade mig inte sett hela scenariot från första början, Vi gjorde ingenting lalligt alls och bara pratade med folk sen blir jag kidnappad så vi börjar skrika och jag skriver /me klämmer hans leksak skit hårt så han ska släppa mig, Jag tycker inte det ska anses som lall för det inte riktigt finns något annat jag hade kunnat rpa på, För han kidnappade mig helt utan anledning

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång för suntförnuft när jag körde med voi på en väg men den överklagade jag för det var felaktigt. Jag har spelat helt seriöst och rpat krim och inte fått en enda ban eller varning på några månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte tagit upp mina händer för det finns chans att jag kan bli uppbärd, Jag skulle inte skrivit det där i /me för att det ansågs som lall i flammans ögon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte skulle ha skrivit /me klämmer hans snopp hårt och istället gjort det lite bättre på ett annat sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka