Ej Antagen Jonte.1 | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,978
Reaction score
75
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? Jonte.1

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2011

När fick du medlemskap på Unive? Februari 2022 första gången.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har suttit på diverse chefs positioner innan, där jag var omtyckt av jobb ansvariga. Dock när jag var 11-12 så satt jag på många olika chefs positioner vilket jag idag reflekterat klart angående att man skall stanna länge på en position vilket jag har gjort sedan dagen jag fyllde 13, har exempelvis suttit som taxi chef i 2,5 månader med mera. Så jag har all erfarenhet som chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att göra en hel omstrukturering inom jobbet, utbildning och tester skall implanteras. Ny struktur inom ledningen, hur utbildningar skötts med mera. Jag kommer sitta internt med ledningen för att kunna få upp samarbetet mellan oss så yrket bibehåller en bra standard. Saker jag kommer att påbörja/implantera är följande: Ny ledning, ny struktur för yrkets utbildningar, hur Discord kategorin ser ut göra det mer simplare, kommer starta en intern avdelning som utreder tjänstefel och sådant liknande. Få igång utbildningar och livet i yrket.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har oerhört mycket tid som chef, jag brinner verkligen för just detta och gillar fivem väldigt mycket!

Har du läst våra grundregler? Ja

Obs: Har ingen Redlist längre sedan i februari, den blev överklagad och godkänt av nuvarande kd

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka