- Meddelanden
- 1,983
- Reaction score
- 75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte.1
Hur gammal är du? 12 år snart 13
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här mycket länge. Har spelat här i 2,5 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Just nu så ser man inget hopp i yrket och det är där mitt startpaket som innehåller två biträdande chef kickar in. De ska hjälpa mig med att göra de simplaste med att få upp yrket och anställa personer osv. Vi har sammanställt det mest viktigaste i mappar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tidigare chef över olika företag/firmor. Vet hur man ska bygga upp ett yrke som jag har gjort med de tidigare yrkerna.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta. Vecka 43 kommer jag ha ett prov och vecka 45, annars ser det bra ut.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte.1
Hur gammal är du? 12 år snart 13
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här mycket länge. Har spelat här i 2,5 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Just nu så ser man inget hopp i yrket och det är där mitt startpaket som innehåller två biträdande chef kickar in. De ska hjälpa mig med att göra de simplaste med att få upp yrket och anställa personer osv. Vi har sammanställt det mest viktigaste i mappar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tidigare chef över olika företag/firmor. Vet hur man ska bygga upp ett yrke som jag har gjort med de tidigare yrkerna.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ofta. Vecka 43 kommer jag ha ett prov och vecka 45, annars ser det bra ut.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja