Inaktuell Jonteㅤ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#0022

Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det främsta skälet jag ansökte till Medlemskaps ansvarig var att jag vill underlätta Staffs arbete. Jag vill ta in trogna medlemmar som är med och sätter ner sin fot för serverns utveckling.
Jag som person har en trevlig ton och är mycket villig att hjälpa att bygga upp servern. Jag tycker det är roligt att ha en konversation och jag gillar att prata med nya folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?
Jag vet hur man beter sig som medlemskaps ansvarig. Jag vill vara med och stärka servern. Jag kommer vara aktiv. Jag vet både hur forumet fungerar, intervju systemet osv.
Jag tycker också att du ska välja mig för att jag har tidigare varit medlemskaps ansvarig och vill nu komma tillbaks och stärka servern. Jag kommer vara aktiv på discorden och mycket aktivt på forumet.
Jag är en flitig person som vill göra mycket gott för folk, jag kommer ha en trevlig ton i samtal. Jag är en snäll och flitig pojke.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska ha ett bra bemötande mot folk t.ex. inget rasist, man ska ej svära, inget snusk som kan göra personen ledsen eller något som gör personen rädd.
Man ska ej säga att jag har ej hela dan på mig snabba på nu då blir personen man tar intervju med stressad och det går snett för personen man tar interljuv med.
Man ska vara positiv mot de som tar intervjun.
Man ska ha en trevlig röst.
Man ska inte skiljas på varandras ålder, då det finns folk som inte är så gamla som kan rpa bättre än vuxna
Man ska helt enkelt ha en bra ton till alla och visa respekt.

(Det viktigaste under en intervju enligt mig är att man ska ha en trevlig röst, om man har en trevlig och en rolig konversation under intervjun så kommer också personen som vill bli medlem känna sig trygg här på servern och kommer må mycket bättre. Så tycker jag att man ska vara under en medlemskaps-ansökans process)

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag hade vilja påverka medlemskaps rollen på ett ganska vanligt t.ex. då göra medlem till en rolig sak då så många som möjligt vill bli det. Man ska släppa in personer som verkligen kan reglerna så det ej blir ett dåligt Community t.ex. att de lallar och så vidare.
Att bli medlem på Unive det betyder då att du har visat att du klarar av detta du visar din mogenhet i din intervju, du har visat att du har bra rp nivå, och vill göra smått och gott till servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogen
Bra rp
Visa respekt mot alla
Inte lalla
Följa reglerna
Kunnig
Stabil spelare
Vara med och förstärka severn samt utvecklingen
En liten del vad jag tycker att en medlem ska kunna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig?
Jag som Medlemskaps Ansvarig har ett stort ansvar att ta hand om, jag ska både kolla hur personen beter sig under intervjun, hur hen svarar på frågorna. Hur mycket denna person lägger ner sin energi på sin ansökan. Jag ska inte bara godkänna en ansökan till medlem för att det är min eller någons annan kompis, det är (Korruption) och det kommer bli hårda konsekvenser på det.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under sommaren kommer jag vara mycket aktivt, det kan också bero på vilken dag det är, men jag är aktiv jätte mycket.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget.

Senast ändrad:
++

:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka