Accepterad Jonsson... | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonsson...

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127706473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Joel. #9755

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Lenny Persson och han är född år 1998, han föddes i en liten by som hade runt 10 hus omkring sig och det ända vi hade var en skola och en liten mat affär där max 5 personer fick plats. Lenny hade annars en bra uppväxt med bra vänner och föräldrar och bra slut betyg. Lenny är väldigt intresserad i fordon och han har varit intresserad i det ända sen han var liten och när det inte fanns så mycket att göra i byn så mekade han med olika fordon istället. Lenny har alltid varit sparsam med pengar och han har alltid varit smart när han köper saker. Lenny har goda tankar om livet och han har oftast positiva tankar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har väldigt mycket erfarenheter om rp och jag har spelat på ungefär 4 servrar och jag har aldrig fått en ban/varning, Jag kommer bidra med bra rp och bra och välplanerade scenarion som också är roliga. Jag kommer också informera staff direkt om jag märker någon dålig rp eller att någon bryter regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har spelat lite owhitelistat på denna server och det verkar vara grym rp och för att servrarna jag tidigare har spelat på är oaktiva och jag har sätt att ni på unive har runt 150+ spelare dagligen. Jag har också sätt genom Youtube att ni har bra rp kvalite och att ni har bra och fungerande scripts. Så därför så vänder jag mig till eran server

Hur hittade du Unive? Jag har nästan alltid vetat om den och jag har sätt live streams och Youtube clips från servern som visar bra rp och roliga scenarion. Jag

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha kul och skapa roliga och väl planerade scenarion som gör rpn så bra som möjligt. Jag vill också kunna ha ett perfekt flyt i rpn så att inga regler bryts och så att helt enkelt rpn blir bra och att det blir väldigt kul att spela på servern för alla. Jag vill också få till en stabil ekonomi inom rpn som är planerad och jag ska tänka efter före jag köper något. Jag vill helt enkelt ha kul och rpa så bra som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte men jag har säkert whitelist på någon men jag spelar inte på någon annan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top