AKA Lenny Laxnacke
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo
Vad är ditt discord namn? You got hasbullad
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Lenny Laxnacke och är 50 år gammal, när Lenny var liten så älskade han verkligen att hålla på med alla slags motorer från bilar till båtar och en dag ville han bli Mekaniker som han blev tillslut. Lenny jobbade på en Bil verkstad från 18 års åldern tills 49 års åldern. Men nu efter sin mors bortgång så ville han bli något annat, nått nytt som han aldrig har jobbat med förut. Han växte upp med bara sin mor Gunn-britt hans far gick bort tidigt när han var liten och var väldigt skymd i skolan, Lenny hade inte alls många vänner att vara med. Hans bästa vän var sin far som gick bort väldigt tidigt och alldeles för fort....
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med hög rp nivå och bra rp såklart, göra roliga scenarion och bra scenarion för båda parterna. Kommer alltid hålla mig till servens regler och vad som är rätt och vad som är fel. Kommer även göra Staffsen och spelarna på glatt humör.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i scenariot.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM när man dödar nån utan anledning till det. VDM du använder ditt fordon till att döda någon. FEAr rp: är att du ska tänka att du är i riktiga livet och ska vara rädd tex om nån riktar ett vapen mot dig. Suntförnuft, är den viktigaste regeln för mig inom RP:n: Men de är att tex skulle jag kunna ha gjort de där IRL, är det tillräckligt realistiskt att göra så?
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag, har spelat på den här serven, rätt många gånger förut.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!
Vad är ditt discord namn? You got hasbullad
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Lenny Laxnacke och är 50 år gammal, när Lenny var liten så älskade han verkligen att hålla på med alla slags motorer från bilar till båtar och en dag ville han bli Mekaniker som han blev tillslut. Lenny jobbade på en Bil verkstad från 18 års åldern tills 49 års åldern. Men nu efter sin mors bortgång så ville han bli något annat, nått nytt som han aldrig har jobbat med förut. Han växte upp med bara sin mor Gunn-britt hans far gick bort tidigt när han var liten och var väldigt skymd i skolan, Lenny hade inte alls många vänner att vara med. Hans bästa vän var sin far som gick bort väldigt tidigt och alldeles för fort....
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med hög rp nivå och bra rp såklart, göra roliga scenarion och bra scenarion för båda parterna. Kommer alltid hålla mig till servens regler och vad som är rätt och vad som är fel. Kommer även göra Staffsen och spelarna på glatt humör.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i scenariot.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM när man dödar nån utan anledning till det. VDM du använder ditt fordon till att döda någon. FEAr rp: är att du ska tänka att du är i riktiga livet och ska vara rädd tex om nån riktar ett vapen mot dig. Suntförnuft, är den viktigaste regeln för mig inom RP:n: Men de är att tex skulle jag kunna ha gjort de där IRL, är det tillräckligt realistiskt att göra så?
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag, har spelat på den här serven, rätt många gånger förut.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej!