jonnycubic
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199029475922/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan
Vad är ditt discord namn? beijnis#8460
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär är en väldigt snäll kille och gillar att göra saker som han får lite adrenalinkickar av så att han är väldigt spontan och skulle vilja bli en stor gangster nån dag för att det vill hans kompisar och lars faller väldigt lätt för grupptrycket som hans kompisar säger han gillar även bilar och motor cyklar
Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli wl för att jag spelar väldigt mycket rp och tycker att det är kul och göra roliga scenarion med andra människor
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli wl för att det hade öppnat så många nya dörrar
Hur hittade du Unive? jag hittade unive när den var den största i min region och då var jag ej så bra på rp så att jag kingade runt lite mer visste inte riktigt hur man spelade men nu vet jag mer och är sugen på att ta det steget längre
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inga större mål med min rp förutom att ha kul med folk och lära känna nya människor och ha kul =)
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan
Vad är ditt discord namn? beijnis#8460
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006
Berätta om din karaktär. min karaktär är en väldigt snäll kille och gillar att göra saker som han får lite adrenalinkickar av så att han är väldigt spontan och skulle vilja bli en stor gangster nån dag för att det vill hans kompisar och lars faller väldigt lätt för grupptrycket som hans kompisar säger han gillar även bilar och motor cyklar
Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli wl för att jag spelar väldigt mycket rp och tycker att det är kul och göra roliga scenarion med andra människor
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli wl för att det hade öppnat så många nya dörrar
Hur hittade du Unive? jag hittade unive när den var den största i min region och då var jag ej så bra på rp så att jag kingade runt lite mer visste inte riktigt hur man spelade men nu vet jag mer och är sugen på att ta det steget längre
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har inga större mål med min rp förutom att ha kul med folk och lära känna nya människor och ha kul =)
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara unive