Nekad Jonnte | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1kpingl

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Vedin

Vad är ditt discord namn? Jonntevedin

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jay Smith Han är född 1998, Och han Gillar att snacka med perssoner och jobba Han är driven som Person Och Han vill alla väl i denna stad, Han vill utvecklas som person, för att sen utveckla staden med olika jobb. Han gillar dock personer som gillar han tillbaka eller. Jay Behandlar andra som han själv blir behandlad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att va social Inte lallar runt, och ha gött händ och roliga senarion framöver i tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm random deathmatch man får inte döda nån helt random måste ha en förklaring. 2. metagaming man får inte använda info som din karaktär inte vet tex att din polare säger vart han är när han är arresterad 3. copbait tex att man försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har över 1000+ h på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyxelexi för svårigheter att svara. Tack och ha en fortsatt trevlig kväll MVH Jonathan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka