Accepterad Jonnte | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1kpingl

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonntevedin

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jay Smith 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, busig, arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Jay Smith Han är född 1998, Och han Gillar att snacka med perssoner och jobba Han är driven som Person Och Han vill alla väl i denna stad, Han vill utvecklas som person, för att sen utveckla staden med olika jobb. Han gillar dock personer som gillar han tillbaka eller. Jay Behandlar andra som han själv blir behandlad Jay Smith bodde också i en liten villa med sin mormor och mamma, han var typ 10år hans pappa dog i en Brand som han morfar också dog i, han är själv ständig han var från en fattig familj. Så hans mål va att göra sin mamma och mormor glad för att han skulle fortsätta i skolan, Han ville börja jobba men han var bara 17 år då och när han tar studenten ville han jobba direkt så när dagen kom så började han jobba. Han jobbade några år som mekaniker men sen så tänkte han flytta till Staden Unive. Och där började ett nytt kapitel Han skulle inte va mekaniker han ville jobba något annat så han sökte till Tygg-hansa och fick jobb, och nu förframtiden så vill ha ha medlemskap för att kunna jobba med något annat med tiden, Så han slipper lämna eller bli utvisad från staden. Och han skulle ge mamma pengar när han blir rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Socialt rp, roliga scenarion,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska vinna alla scenarion man ska också kunna förlora ett scenario , det ska vara lika roligt för alla som är inblandade, man ska tänka på dom andra också och inte bara på sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men länge sedan jag var ny och sa att gud eller jesus där uppe men var ny då och jag kan betydligt mer nu :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deathmatch man får inte döda nån helt random måste ha en förklaring. 2. metagaming man får inte använda info som din karaktär inte vet tex att din polare säger vart han är när han är arresterad 3. copbait tex att man försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en snäll och trevlig kille, med adhd och dyxelexi men det går nog det också Har haft uppehåll i 3 månader så nu ska jag börja spela mer igen

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka