Accepterad Jonnic | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonnic

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
18
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? Jonnic

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2004

Berätta om din karaktär. Jonas, Svensson, fyller 24, Jonas Svensson är en grabb som älskar att ha roligt och utmana sig själv. Han tycker att det är tråkigt att vara själv så han är öppen att skaffa nya vänner. Han är en väldigt lugn person men om någon går över hans gräns kan han bli lite bitter men annars är han en glad och trevlig grabb. Han växte upp utan sin pappa så han gillar sin mamma väldigt mycket och Jonas dröm är att bli polis. Han har gjort massor med tester för att bli polis men han klarar dom inte, men han tränar mycket så han en dag kan klara dem. Jonas Svensson gillar bilar väldigt mycket och det är hans största intresse, han kan nästan alla bilmodeller och kan mecka dom flesta bilarna som rullar ute på vägarna. Men han har varit mekaniker så mycket till sina kompisar så nu har han ledsnat på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som jag kan bidra till är ett socialt rp och jag vill gärna bli polis så jag tänkte göra en intervju senare. Jag gillar när man har sociala scenarion eftersom det blir inte bara roligare för mig utan för andra också. Det som JAG kan göra är att RPa så verkligt som möjligt då de blir bäst RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska tänka på din rp utan att du ska tänka på de andras också när ni är i ett scenario, som t ex om du bara skjuter någon kanske du tycker att det är roligt men det blir inte ett roligt scenario för han du sköt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bland annat rasism, man får inte uttrycka sig på ett rasistiskt sätt eller säga rasistiska saker. En annan regel är att visa respekt mot andra medlemmer och staffs. Om man rånar een person ska man bara inte döda den så forrt man har rånat den utan ge den en väg ut från situationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit med i andra RP servrar så ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en erfarenhet av rp servrar då jag va delägare på en annan server innan.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till! 🤍

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka