Inaktuell jonni | Åtgärd Överklagan [Koki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonni

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1210243070654812242
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag c-loggade och sen så hoppa jag sup osv, sen så gav staffen mig 22 poäng för c-logg och blev bannad i 1 månad. Om de inte hade bannat mig hade jag ändå blivit av med mina grejer för jag kom tillbaks cirka 10 min efter för jag behövde utföra en sak.
Jag vill be om ursäkt för det jag gjort. Efter att ha tänkt igenom situationen inser jag att mitt beteende var fel och att jag bröt mot reglerna. Jag förstår att reglerna finns av en anledning och att mitt agerande skapade extra arbete för staffteamet samt påverkade förtroendet för mig.

Jag tänker inte försöka komma med bortförklaringar eller skylla på någon annan. Det var mitt eget beslut och jag tar fullt ansvar för det. Jag ångrar verkligen mitt agerande och inser att jag borde ha tänkt efter innan jag gjorde det, men jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa att jag lärt mig av mitt misstag. Om jag får en ny möjlighet kommer jag att följa reglerna och bidra positivt istället.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Att ge 22 poäng och banna en person i 1 månad som låg på exemplarisk och aldrig varit bannad förut är lite för mycket enligt mig. Eftersom jag är en spelare som sköter mig bra i servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka