Jonna | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Jörnklev

Vad är ditt discord namn? Jonne_VP#0164

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonne Elnour, han är en man som är 22 år gammal hans bakrund är väldigt hård och jobbig för redan som liten blev han adopterad. Så Jonne växte up utans hans biologiska föräldrar vilket såklart gjorde hans uppväxt svårare och jobbigare och hårdare. Hans nya förädlar har fortfarande snälla mot Jonne vilket han behövde, när han har 10 år gammal fick han reda på att han var adopterad vilket krossade hans och hans känslor han tappade förtroendet för sina föräldrar men till slut blev dem sams igen men detta meddelandet ändra verkligen hans livsstil som yngre var han glad mycket snäll men efter detta så förändrades han mycket både på ett negativ och ett positivt sätt. Nu var han ungdom och han började tänka mer och mer på sina biologiska förädlar var är dem vad heter hur mår dem saknar dem mig varför lämna dem mig alla dessa frågar hade Jonne o huvud hela tiden villket gjrode han osäker på sig själv osv. När han blev 18 år gammal så bestämde han sig för att hitta sina riktiga föräldrar han påbörjade sin resa efter sina biologiska föräldrar och han fick reda på att han är född i China så han åkte ditt och då hittade han skam biologiska föräldrar och dem träffade varandra i 3 veckor och hade det jätte kul och trevligt detta var Jonnes bästa 3 veckor i sitt liv efter dessa 3 veckor flyttade Jonne hem till Sverige igen och bodde med sina plast föräldrar igen efter denna resa och träffat sina riktiga föräldrar gjorde att Jonne blev den glada roliga omtänksamma engergi fulla killen igen som han var innan han fick reda på att var adopterad. Hans största intressen är bilar redan som nyfödd blev han uppvuxen med bilar hans plast pappa var så insatt i bilar att Jonne blev också de som liten varje dag satt Jonne i garget och meckade med bilar med sin pappa han brann för detta och han kommer alltid göra de. Hans största dröm att att började jobba som mekaniker. Så för tillfället har han många känslor han saknar såklart sina föräldrar men han är fortfarande glad engeri full och omtänksam och hans största intresse är bilar och att jobba som mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag blir medlem på Unive så kommer jag bidra med väldigt mycket jag kommer försöka hjälpa till med att utveckla serven så den blir så bra som möjligt om jag blir medlem så kommer jag börja jobba som mekaniker mekanomen eller Falck eller vianor eller autoexperten. Och då kommer jag bidra med bra rp så det blir så kul som möjligt för de är mycket roliga när det är bättre rp och de kommer jag bidra me. Och om jag börjar jobba som mekaniker så kommer jag också bidra me att göra personer nöjda och glada för jag kommer vara väldigt aktiv och alltid göra mitt bästa för att göra folk nöjda. Och varför jag ska bli medlem är för jag är duktig på rp och har spelat de längre och vet hur man ska spela de. Och jag brinner Verkligen för detta spelet och kommer alltid göra de just därför ska jag bli medlem. Och jag är jätte aktiv och är bra på rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som för mig just att vara intresserad av just Unive de är personerna som spelar de det är omgiven när auran på servern är så härlig. Om man är sur eller arg och man kommer in på servern så möts man av trevliga personer vilket gör att man själv blir glad. Och de är just de som får mig att vara intresserad av Unive. Och som sagt auran och omgivningen på servern är så härlig och rp på servern är väldigt bra vilket gör spelat mycket roligare. Det är just de som får mig att just bara spela på Unive omgiven auran trevliga personerna och dem duktiga staffsen som gör sitt jobb perfekt och är väldigt duktiga på de det är de som gör att jag är intresserad av just Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom jag och min kompis gillar rp så vi bara letade på olika och tillslut hittade Unive och fastande för den direkt och bara valde oss för att börja spela på den så det gjorde vi.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att ja kul som möjligt och att lära mig att bli ännu bättre med rp så jag blir så bra som möjligt och att träffa många nya vänner för de gör man vilket är kul men mitt stort mål med rp att ha så kul och att lära mig rp på en hög nivå så jag kan vara med i feta scenario vilket är väldigt kul. Så för att sammanfatta mitt mål med rp är att skaffa nya kompisar och att bli så bra på rp som möjligt och att ha kul för rp är jätte kul tycker jag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att höja rp för min för del och även för andras del för då blir de mycket roligare. Jag har fler mål att uppnå på Unive också att göra så folk har kul så dem tycker de är roligt och ett annat mål är också att vara chef på något jobb som mekanomen Falck autoexperten vianor det skulle är ett av mina stora mål på Unive. Så för att sammanfatta så är mina mål att höja min rp så jag blir så bra på de som möjligt och att höja andras personers rp för de blir roligare om vi har en server med högre rp de blir roligare för att om vi får bort att som bara skojar och lallar. Och att bli chef på lotto jobb de är ett av mina stora mål som jag hopps att jag uppnår i framtiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte detta är bara den ända serven jag spelar på för det är den bästa tycker jag Mvh Jonna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka