Nekad Jonkan123. | Ban Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spess_

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058713265/home/

Ditt Hex-ID: steam:11000014178fab1

Vad är din discord tagg? spessching

Vem var det som bannade dig? v8an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-21 224417.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte i 50 kilometer on i mellan ett berg. VILL ÄVEN ATT NÅGON ANNAN ÄN V8AN TAR DENNA ÖVERKLAGAN!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Folk hade precis skjutit mot oss och då krashar föraren i typ 40 kilometer och vi kör vid ett berg och jag får inte blackscreen eller nånting men även så får jag åtgärder och det går inte att prata med staffsen. VILL ÄVEN ATT NÅGON ANNAN ÄN V8AN TAR DENNA ÖVERKLAGAN!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag inte ens fick blackscreen och vi körde i väldigt låga hastigheter och tycker att dert räcker med en muntlig varning men nej det tyckte inte staffsen och jag blev utdragen i support efter att dom hade sagt att jag hade fått åtgärder. v8an som bannade mig var även med motparten för inte så länge sedan och tycker att han var väldigt partisk och att jag skulle få ban direkt utan tveka. VILL ÄVEN ATT NÅGON ANNAN ÄN V8AN TAR DENNA ÖVERKLAGAN!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sitta kvar och låta mig bli kidnappad. Men tycker inte att krocken var särskilt stor och därför valde jag att hoppa ut och springa. VILL ÄVEN ATT NÅGON ANNAN ÄN V8AN TAR DENNA ÖVERKLAGAN!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

hittar ingen aktiv bann med detta steam hex samt discorden

Utifrån ban bevis är detta inte ej felaktig ban, bevisar bara att du är ute efter makt & pengar samt inte kan förlora scenarios.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka