Accepterad Jonkan123. | Ban Överklagan [berdan1213 & 3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spess_

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058713265/

Ditt Hex-ID: steam:11000014178fab1

Vad är din discord tagg? spessching

Vem var det som bannade dig? 3lza och berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-23 201003.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att skjuta en person och jag vet att det var fel och det ska inte hända igen. Jag ångrar mitt beslut grovt och det kommer aldrig att hända igen och jag har lä'rt mig av mina misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis blivit beskjutna av några folk och då åkte vi runt och sköt dom. Vet att det jag gjorde var fel men också så var det andra som sköt mot oss först och att folket som vi sköt stog redo med vapen. Detta ska inte ske igen och jag vill bara ha en till chans. Jag vet att det jag gjorde var fel och det kommer inte upphöra igen. Hoppas att ni förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och det var rätt att banna mig och jag vet att jag har gjort fel och jag har tagit åt mig om vad jag gjorde fel och allt jag vill är att få en till chans att bevisa mig att jag kan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försökt ringa folk så att vi kunde boxat dom och försökt kidnappa dom istället för att skjuta vilket jag vet var väldigt dumt och det ska inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka