Nekad Jonkan123. | Ban Överklagan [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spess_

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058713265/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? spessching

Vem var det som bannade dig? Alle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 223409.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ut mot polisen istället för att köra iväg vilket jag ångrar grovt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade av ett par poliser sen väljer jag att köra ner till kloakerna och skjuta mot dem. Vet inte varför jag gjorde det då det hade varit bättre att bara stanna eller köra vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att jag gjorde fel med att skjuta där. Men jag kan tycka att det var en lite hård ban eftersom att jag bara blivit bannad ett fåtal gång innan. Tycker han som bannade mig gjorde rätt beslut och jag är väldigt ledsen över det jag gjorde och det kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad två gånger tidigare ena gången vet jag inte andra så fick jag unban på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gett upp istället för att hoppa ut och skjutit eller bara kört vidare för att förlänga scenariot. Jag vet att jag har gjort fel och jag är hemskt ledsen över det jag gjort och det kommer abslut inte hända igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka