Accepterad jonild96 | Medlem ansökning [yrrol022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonild96

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan Friberg

Vad är ditt discord namn? fibbe96

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lasse Larsson han är född 1994-04-04 , de vill säga att han är 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll arg lätt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lasse är uuppväxt med en trasig upp växt med en bror som har gått fel väg. Han har hela livet försökt att inte bli som sinn bror utan , va på den rätta sidan lagen , men ju äldre Lasse blir ju lättare har han att falla i samma spår trotts att han inte vill, Lasse kommer vara en blandning av en hedlig medborgare samt vare lite busig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att få serverns RP att bli bättre kommer alltid att delta i scenarion även om de inte är till min vinning , jag vill att alla ska ha roligt och vara sociala

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? svårt att förklara på rätt sätt , men de menas enkelt förklarat att om min karaktär har massa saker på sig som är värda pengar och till exempel blir stoppad av polisen och en jakt inleds , så om polisen stoppar mig så är de hans vinst och min förlust , vilket betyder att om de ska bli bra rp så måste ja ge upp och kommer troligen bli av med sakerna och även om de är tråkigt för min del , så ska jag rp så att de blir ett så bra scenario som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte, men de kan bero att jag fortfarande är hyfsat ny till rp och har läst reglerna och förstår dom

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm mennas att man använder sitt fordon som ett vapen utan någon bakomliggande anledning 2 powergaming det menas att man prioriterar sina egna fördelar till exempel inte spelar på sina skador

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror jag kan erbjuda mycket till eran server eftersom jag jobbar skift och kommer vara vaken båda kvällar nätter och dagar

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär
Du glömde skriva dit åldern på din karaktär!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

har blivit
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär
Du glömde skriva dit åldern på din karaktär!

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
så där nu är de fixat :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka