Accepterad Jonathan123456 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kly79

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
165
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis

Vad är ditt discord namn? kly#1286

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan Karlsson och är född 2005-05-27, alltså är min karaktär rätt så ung vilket är det jag känner att jag kan rollspela bäst som. Jonathan har haft en bra uppväxt med snälla föräldrar.
En bra uppväxt kan leda till ett hälsosamt och framgångsrikt liv vilket det i Jonathans fall verkligen har, han älskar bilar och har alltid gjort det medans han precis köpt en ny volkswagen och planerar att i framtiden köpa ett flertal andra med lönen han tjänar på de framtida jobb han söker vilka helst skulle vara polis eller något liknande som t.ex sjukvårdare då min karaktär trivs med att hjälpa till i samhället och har velat göra det hela livet medans han också gärna vill göra så att andra trivs i servern genom att bl.a hjälpa folk med skjuts och annat.
Min karaktär är väldigt glad, trevlig och hjälpsam vilket speglar sig i yrkena min karaktär söker som vilket också kan vara något som bilförsäljare där man kan ha en social RP på god nivå som helt enkelt passar perfekt för min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att denna serverns RP håller sig på en god nivå från mitt håll då jag håller min karaktär ordentligt och verkligen kan RPa min karaktär som om det vore påriktigt. Jag hoppas att detta bidrar till en mer lyckad RP server där folk trivs och har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan sätta sig själv i andra personers situationer för att se vad som skulle kunna vara bra för dem också och inte bara RPa efter vad som är bäst för sig själv utan vad som kan vara bra för motparten också.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för rätt så länge sedan tillsammans med en kompis när vi letade efter en riktigt bra server att RPa på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka