Nekad Jonathan123456 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kly79

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
165
Reaction score
8
Länk till din steam profil: eamcommunity.com/profiles/76561199071455046/

Ditt Hex-ID: 1100001423b6746

Vad är din discord tagg? kly#1286

Vem var det som bannade dig? Snott tjänstefordon

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-12 191607.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår ju varför de bannade mig då jag tog ett tjänstefordon men jag vet ju att det inte var med mening och därför väljer jag att skriva för att bli unbannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå och ta en bil vilket jag trodde var min kompis men sedan så insåg jag att det var en civil polisbil vilket jag inte förstod innan jag blev bannad, det var ett missförstånd och jag försökte inte ta tjänstefordon för att förhindra något. Jag trodde helt enkelt inte det var ett tjänstefordon vilket var ett stort misstag av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban men jag förstår varför staffen reagerade som de gjorde eftersom jag gjorde ett omedvetet misstag som bryter mot regeln att inte sno tjänstefordon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I mina tidigare bans har det ibland varit på grund av sunt förnuft vilket mest var när jag började med Unive vilket jag definitivt har tagit lärdom av då jag nu anser att jag kan sköta mig bra och egentligen inte förtjänar denna bannen enligt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde definitivt kollat lite noggranare och varit lite mer försiktig med att ta en bil så oförsiktigt som jag gjorde, detta tar jag definitivt stor lärdom av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, både att vara mer försiktig och att ha mer sunt förnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka