Accepterad Jonathan1234 | Chef-jobb ansökan[đŸ˜ïžJönsson FastighetsbyrĂ„ AB][ZAFE] (RealNobody)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @đŸ˜ïžJönsson FastighetsbyrĂ„ AB

Vad heter du IRL? Jag heter Jonathan irl.

Vad heter du pÄ discord? Jonte#0022

Hur gammal Àr du? 11Är snart 12Är

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Drygt 1 Är

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mycket planer för detta yrket det första jag tĂ€nker utveckla Ă€r aktiviteten/mer anstĂ€llda. Det hade jag genomfört med att t.e.x anstĂ€lla fler vara hĂ„rdare med aktiviteten. Jag kommer ocksĂ„ vĂ€lja ut personen som personal-ansvariga. Kraven tĂ€nker jag Ă€r följande saker: Minst vara anstĂ€lld-erfaren, mycket aktiv, kan om /openpanel om personen inte kan sĂ„ kan jag lĂ€ra personen. Ha mycket tid med att just anstĂ€lla folk. Lite krav som de personerna mĂ„ste uppfylla för att bli Personal-ansvarig. [Kan finnas undantag] Annars lite övriga saker Ă€r att göra @đŸ˜ïžJönsson FastighetsbyrĂ„ AB till en bra/trevlig arbetes miljö. Jag kommer kolla sĂ„ att tjĂ€nstefordon inte anvĂ€nds som privat fordon d.v.s de jobbar dĂ€r bara för fordorna. Inom just reklamen för @đŸ˜ïžJönsson FastighetsbyrĂ„ AB tĂ€nker jag skriva ut i annons att vi tar interljuver, inom just rpn för att locka kunder tĂ€nker jag försöka införa en reklam utbildad roll. Den rollen Ă€r t.e.x att man fĂ„r tillĂ„telse att Ă„ka rundor i vĂ„ra tjĂ€nstefordon och göra reklam för yrket t.e.x de kan rpa pĂ„ att de har satt fast en skylt dĂ€r uppe dĂ€r det kan stĂ„ t.e.x sĂ„ hĂ€r: Vi pĂ„ @đŸ˜ïžJönsson FastighetsbyrĂ„ AB har just nu öppet kom och köp ditt drömhus för ett rimligt pris, vi tar Ă€ven interljuver OBS TA MED ETT GILTGT LEGTIMATION SAMT ETT BEVIS PÅ ATT DU ÄR EN SVENSK MEDBORGARE. Jag tĂ€nker ocksĂ„ de som Ă„ker ut och gör reklam kan ocksĂ„ ge de sjukts till @đŸ˜ïžJönsson FastighetsbyrĂ„ AB. Lite kortfattat planer jag kommer göra första veckan det kommer sĂ„klart mer planer inför yrket. Men det viktigaste Ă€r först aktiviteten. Det kommer minst ta 2-4 dagar för mig att göra allt till ordning och reda hos @đŸ˜ïžJönsson FastighetsbyrĂ„ AB.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag skulle sÀga att jag har ganska mycket erfanheter inom just denna chef positionen. Det Àr vÀll att jag har varit chef innan hos mekko. Jag vet hur man driver ett företag framÄt. Jag vet just inom detta yrket nÀr man ska skapa ett hus sÄ mÄste man skriva /createhouse jag har kolla igenom Limpis video sÄ nu kan jag mycket om de scripetet. Jag vet hur man gör en anstÀllnings interljuv. Man ska skriva /openpanel sen blÀddrar man ner och klickar anstÀlld sÄ skriver man in personnummer dÄ Àr det klart med anstÀllnings interljuven. Jag vet hur man ska agera mot en person som Àr korrupt det första jag ska dÄ göra Àr att klippa skicka in det till staffs. Det kommer bli p-ban pÄ den personen och indragna roller. Jag vet hur man ska minska korruption. Det jag hade gjort dÄ Àr att skriva ut vad korruption innebÀr OSV. Sen om de hade försatt dÄ hade jag gjort ett möte/frÄge stund om just korruption. Kommer sÄklart berÀtta mer pÄ interljuven.

Hur ofta kommer du vara inne? MÄndagar: 15:00-19:30
Tisdagar: 15:00-19:00
Onsdagar: 15:00-20:00
Torsdagar: 15:00-20:30
Fredagar: 14:00-23:30
Lördagar: 10:00-23:00
Söndagar: 10:20-21:30

Detta tiderna Àr pÄ ett ungefÀr hur mycket jag Àr aktiv pÄ vardagarna/helgerna.

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja sÄklart!

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej!

Har du lÀst vÄra Regler? Ja alla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka