- Meddelanden
- 1,983
- Reaction score
- 75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @
Jönsson FastighetsbyrÄ AB
Vad heter du IRL? Jag heter Jonathan irl.
Vad heter du pÄ discord? Jonte#0022
Hur gammal Àr du? 11Är snart 12Är
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Drygt 1 Är
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mycket planer för detta yrket det första jag tÀnker utveckla Àr aktiviteten/mer anstÀllda. Det hade jag genomfört med att t.e.x anstÀlla fler vara hÄrdare med aktiviteten. Jag kommer ocksÄ vÀlja ut personen som personal-ansvariga. Kraven tÀnker jag Àr följande saker: Minst vara anstÀlld-erfaren, mycket aktiv, kan om /openpanel om personen inte kan sÄ kan jag lÀra personen. Ha mycket tid med att just anstÀlla folk. Lite krav som de personerna mÄste uppfylla för att bli Personal-ansvarig. [Kan finnas undantag] Annars lite övriga saker Àr att göra @
Jönsson FastighetsbyrÄ AB till en bra/trevlig arbetes miljö. Jag kommer kolla sÄ att tjÀnstefordon inte anvÀnds som privat fordon d.v.s de jobbar dÀr bara för fordorna. Inom just reklamen för @
Jönsson FastighetsbyrÄ AB tÀnker jag skriva ut i annons att vi tar interljuver, inom just rpn för att locka kunder tÀnker jag försöka införa en reklam utbildad roll. Den rollen Àr t.e.x att man fÄr tillÄtelse att Äka rundor i vÄra tjÀnstefordon och göra reklam för yrket t.e.x de kan rpa pÄ att de har satt fast en skylt dÀr uppe dÀr det kan stÄ t.e.x sÄ hÀr: Vi pÄ @
Jönsson FastighetsbyrĂ„ AB har just nu öppet kom och köp ditt drömhus för ett rimligt pris, vi tar Ă€ven interljuver OBS TA MED ETT GILTGT LEGTIMATION SAMT ETT BEVIS PĂ
ATT DU ĂR EN SVENSK MEDBORGARE. Jag tĂ€nker ocksĂ„ de som Ă„ker ut och gör reklam kan ocksĂ„ ge de sjukts till @
Jönsson FastighetsbyrÄ AB. Lite kortfattat planer jag kommer göra första veckan det kommer sÄklart mer planer inför yrket. Men det viktigaste Àr först aktiviteten. Det kommer minst ta 2-4 dagar för mig att göra allt till ordning och reda hos @
Jönsson FastighetsbyrÄ AB.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag skulle sÀga att jag har ganska mycket erfanheter inom just denna chef positionen. Det Àr vÀll att jag har varit chef innan hos mekko. Jag vet hur man driver ett företag framÄt. Jag vet just inom detta yrket nÀr man ska skapa ett hus sÄ mÄste man skriva /createhouse jag har kolla igenom Limpis video sÄ nu kan jag mycket om de scripetet. Jag vet hur man gör en anstÀllnings interljuv. Man ska skriva /openpanel sen blÀddrar man ner och klickar anstÀlld sÄ skriver man in personnummer dÄ Àr det klart med anstÀllnings interljuven. Jag vet hur man ska agera mot en person som Àr korrupt det första jag ska dÄ göra Àr att klippa skicka in det till staffs. Det kommer bli p-ban pÄ den personen och indragna roller. Jag vet hur man ska minska korruption. Det jag hade gjort dÄ Àr att skriva ut vad korruption innebÀr OSV. Sen om de hade försatt dÄ hade jag gjort ett möte/frÄge stund om just korruption. Kommer sÄklart berÀtta mer pÄ interljuven.
Hur ofta kommer du vara inne? MÄndagar: 15:00-19:30
Tisdagar: 15:00-19:00
Onsdagar: 15:00-20:00
Torsdagar: 15:00-20:30
Fredagar: 14:00-23:30
Lördagar: 10:00-23:00
Söndagar: 10:20-21:30
Detta tiderna Àr pÄ ett ungefÀr hur mycket jag Àr aktiv pÄ vardagarna/helgerna.
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja sÄklart!
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej!
Har du lÀst vÄra Regler? Ja alla!
Vad heter du IRL? Jag heter Jonathan irl.
Vad heter du pÄ discord? Jonte#0022
Hur gammal Àr du? 11Är snart 12Är
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Drygt 1 Är
Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har mycket planer för detta yrket det första jag tÀnker utveckla Àr aktiviteten/mer anstÀllda. Det hade jag genomfört med att t.e.x anstÀlla fler vara hÄrdare med aktiviteten. Jag kommer ocksÄ vÀlja ut personen som personal-ansvariga. Kraven tÀnker jag Àr följande saker: Minst vara anstÀlld-erfaren, mycket aktiv, kan om /openpanel om personen inte kan sÄ kan jag lÀra personen. Ha mycket tid med att just anstÀlla folk. Lite krav som de personerna mÄste uppfylla för att bli Personal-ansvarig. [Kan finnas undantag] Annars lite övriga saker Àr att göra @
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag skulle sÀga att jag har ganska mycket erfanheter inom just denna chef positionen. Det Àr vÀll att jag har varit chef innan hos mekko. Jag vet hur man driver ett företag framÄt. Jag vet just inom detta yrket nÀr man ska skapa ett hus sÄ mÄste man skriva /createhouse jag har kolla igenom Limpis video sÄ nu kan jag mycket om de scripetet. Jag vet hur man gör en anstÀllnings interljuv. Man ska skriva /openpanel sen blÀddrar man ner och klickar anstÀlld sÄ skriver man in personnummer dÄ Àr det klart med anstÀllnings interljuven. Jag vet hur man ska agera mot en person som Àr korrupt det första jag ska dÄ göra Àr att klippa skicka in det till staffs. Det kommer bli p-ban pÄ den personen och indragna roller. Jag vet hur man ska minska korruption. Det jag hade gjort dÄ Àr att skriva ut vad korruption innebÀr OSV. Sen om de hade försatt dÄ hade jag gjort ett möte/frÄge stund om just korruption. Kommer sÄklart berÀtta mer pÄ interljuven.
Hur ofta kommer du vara inne? MÄndagar: 15:00-19:30
Tisdagar: 15:00-19:00
Onsdagar: 15:00-20:00
Torsdagar: 15:00-20:30
Fredagar: 14:00-23:30
Lördagar: 10:00-23:00
Söndagar: 10:20-21:30
Detta tiderna Àr pÄ ett ungefÀr hur mycket jag Àr aktiv pÄ vardagarna/helgerna.
Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja sÄklart!
Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej!
Har du lÀst vÄra Regler? Ja alla!