Ej Antagen Beetlejuice | Chef-jobb ansökan [Jönsson Fastighetsbyrå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Beetlejuice019

Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

Hur länge har du spelat på Unive? 4 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har jobbat på mäklarfirman förut och vet hur allt fungerar. Hur man gör ett hus osv. Sedan har jag också varit chef på andra jobb och med dessa erfarenheter så kan jag använda jobb panelen, hur man tar intervjuer samt vad korruption är.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för jobbet är att få jobbet aktivt och så att folk vill köpa hus. Det ska vara något folk vill ha. Kanske snacka med 320 om att det exempelvis ska vara ett krav på att ha ett hus då det är realistiskt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är vanligtvis relativt aktiv med krim rpandet på helgerna. Jag brukar spela flera gånger i veckan men då är min plan att jag ska lägga några timmar på att göra hus osv på vardagarna. Sen ifall krim rpn e lite död så kan man gå in och rpa som mäklare.

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka