Jonathan123 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill ansöka till Marja lisa chef

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 14år bra på att rpa

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet för att jag var det innan och jag älskar bilar och har ett stort intresse för det. Jag blev av med mitt jobb för en mod som heter vible kickade mig för att vi har aldrig öppet men vi har haft skola och det är skolplikt i sverige. Jag och min biträdande är vittne till allt och jag vill få en ny chans Min biträdande heter albin nylsätter och vi var ett bra team.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mycket har hållt på med bilar enda sedan jag var liten jag vet hur bil menyn funkar hur man säljer bilar osv

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Anders Tegnell och han är 29 år gammal och älskar att hålla på med bilar på fridtiden. Anders är en omtänksam person som bryr sig dom i hans omgivning. På fritiden gillar han att vara ute i naturen och jaga med sin hund Bella och Och gå på trägårdmässa med sin flickvän. När det är vinter och kallt älskar han att åka skoter och vandra i fjällrn. Anders har haft en bra uppväxt med mycket lärorika saker om bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag och nästa vecka har jag lov så kommer vara inne varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag men jag vill verkligen få tillbaka mitt jobb för jag trivdes med min personal

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka