Nekad jonathan. | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? bonathan.com

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jonathan andreasson 24 jag satte in mitt egen namn och ålder men jag kan göra en ny profil kanske

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam, rolig, intresant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag vill jobba upp mig och bli rik och ha mycket bilar och saker och helst arbeta på olagliga sätt men även är jag intreserad av bli polis och ha kul med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan sätta säkerhet hos andra spelare för jag vill vara en polis men ochså göra andra saker som at ha kul med vänner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte bara måste vara jag som ska vinna utan att jag kan ta en förlust så andra kan ha kul helt enkelt att alla ska kunna ha kul med vänner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag och min vän hittade den här serveren idag och jag råkade köra på fel sida av vägen och tänkte inte på det, sen kom en polis och stannade mig, det var inti min bil och jag fick panic när han började fråga om jag hade körkort så jag lämnade. Jag ångrar det mycket eftersom jag fick en ban och jag tänker inte göra det igen,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm som betyder att man inte ska döda folk utan en andledning och att man inte heller fåt köra på någon utan anledning. och även combatlog som innebär att man undviker ett senario genom att til exermpel lämna servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar att spela med vänner och att hjäpla folk. förlåt för mina dåliga stavningar, har dysilexi eller hur det stavas och min steam url https://steamcommunity.com/profiles/76561199464176448

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka